Gå til innhold

Hjelp!!! Er gravid 4+1 , men i går og i dag er testene like...altså ikke blitt sterkere...Noen med erfaring på dette??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Er ikke så flink til dette med å legge ut bilder selv...men strekene er litt svakere enn kontrollstreken på alle dei 3 siste testene...og alle er tatt med morgenurin.

Bruker billigstrimler.

Jeg hadde det samme med billgstr. Tok så en CB med ukeindikator og den sa gravid 1-2 så da slo jeg meg til ro med det. Var 3+5 - 4 uker ca da jeg tok CB. Kan det ha noe å si hvor utvannet morgen urinen er?

Gjest AnnaMathea

Vil også anbefale en CB digital! Mine billigstrimler hadde også teststrek som var svakere enn kontrollstreken da Cb digital viste gravid. Like sterk som kontrollstreken ble billigstrimmelen først etter ikm. Jeg testet med CB digital da jeg var 11 dpo.

Annonse

Tusen takk for svar! :)

Skal prøve å ikke tenke så mye på disse strekene og heller nyte graviditeten! :)

Er bare så lett å teste nå man har liggende endel tester igjen! ;)

Tusen takk for svar! :)

Skal prøve å ikke tenke så mye på disse strekene og heller nyte graviditeten! :)

Er bare så lett å teste nå man har liggende endel tester igjen! ;)

Hehe ja det gjorder jeg også ;) Brukte opp alle testen for så å handle en til på apoteket :) er 10 uker nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...