Gå til innhold

sliten nå....

stolt mamma t to jenter+ spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke termin før på søndag men er utrolig sliten allerede. Har hatt en del maserier de siste ukene (også hatt en natt på føden uten resultater), fikk i natt så vondt i hodet at jeg måtte stå opp for å ta paracet. Det har vel aldri skjedd før, stikkende smerte i hodet ved hver bevegelse. Spesielt når jeg reiser meg fra liggende..... Håper det forsvinner i løpet av kort tid. Synes også at det er fryktelig kjedelig å gå hjemme i perm før babyen er kommet. Hva bedriver dere andre dagene med når dere går hjemme og venter?

Er 3.gangs fødende og er absolutt ikke vandt med å ha det slik, har ikke hatt noen problemer de andre svangerskapene. Og har dermed heller ikke vært sånn lei som jeg er nå...... Blæhhhh. Håper hun snart finner ut at det er bedre å komme seg ut til oss :)

Måtte bare blåse ut litt, er ikke den som pleier å klage heller men nå er det tydeligvis nok for meg også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du som har termin hvert øyeblikk er sliten, så er det kanskje en trøst for deg å vite at jeg er bare 29 uker på vei, og dødssliten allerede.... :) Er så utrolig slapp (skal be om å få målt jernlager hos jordmor neste gang jeg skal dit - inntil videre har jeg begynt med jerntilskudd). Jeg leverer barnet mitt i barnehage, går hjem og legger meg på sofaen, og der blir jeg som regel liggende til det er på tide å lage middag til mann og barn som kommer hjem.

Skjønner at du kjeder vettet av deg, det gjorde jeg også når jeg var kommet så langt som deg i mitt forgje svangerskap. Nå orker jeg faktisk ikke å kjede meg. De fleste timene hjemme går opp i røyk ved at jeg sover, leser og sitter her på BIM. Det føles veldig rart, for nesten hele svangerskapet har ellers gått som en lek - bortsett fra bekkenløsning, men den ble bedre etter at jeg roet ned og ble mer bevisst på hvordan jeg beveger meg.

Tips for hva du kan gjøre kan være feks å lese bøker - det blir det garantert lite tid til etter at babyen er født. Gå på biblioteket, eller bestill en spennende bok fra nettet.

Jeg kan anbefale Ann B. Ragdes " Jeg skal gjøre deg så lykkelig". Bok om husmortilværelsen på 60-tallet. Høres kjedelig ut, men blir veldig spennende når du først kommer ordentlig i gang med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...