Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her inne men jeg har følgt med i snart 2 år på hva som skjer her inne.

Jeg blir 40 neste uke og har aktivt prøvd å få barn siden august 2010

Jeg føler meg jo veldig alene i dette og derfor er det godt å se at dere støtter hverandre her inne.

Jeg trenger litt oppmuntring:) Og håper noen kan gi meg det og høre om det er kanskje andre som har opplevd det samme eller har noen råd.

Etter 6 inseminasjoner på CFC uten resultat gikk jeg over på ivf. Jeg har gått på 3 forskjellige medisineringer på 5 forsøk. Det har kun lykkes å få ut egg til innsett ved lav dose menapur og pergotime. Og dermed kun hatt tilbake insett av 1 egg september 2011 og 2 egg nå. Ingen av de har lykkes ( venter nå på mensen - negativ test dag 14 og idag 15)

Jeg er fortvilet.

Jeg bare lurer på om det er noen her inne som har en mening om hva som regnes som reele forsøk? Er det reele forsøk selv om man ikke får satt tilbake egg?

Noen som har prøvd flere enn 5 ganger med ivf på CFC og lykkes?

Noen råd?

Tusen takk jeg blir veldig glad for svar.

Pilou

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Pilou! Det er en enorm kunnskap om å lage barn her inne på dette forumet, så det er nok lurt å spørre om råd her. Ikke det du spør om: Men om du også trenger noen andre single til å identifisere deg med, kan jeg anbefale donor egg/sæd-forumet. Der er svært mange av oss single og i samme gamet som deg. Bare et tips : )

Skrevet

Hei!

Tusen takk for tips:)

Er det slik at jeg bør poste dette innlegget på den tråden?

Jeg har nok tatt AMH/FSH for 2 år siden og det eneste jeg vet ut fra den er at jeg har dårlige eggreserver og er insulin resistent. Men jeg vil nå sjekke ut mer om dette.

Jeg setter så stor pris på svar og nå er jeg klar for å stå opp av sengen:)

Takk igjen

Pilou

Skrevet

Jeg ville postet innlegget der også. Dårlige eggreserver minsker jo sjangsen for å lykkes, men er såklart ikke umulig. Jeg har veldig lite eggreserver, og har nå forstått og innfunnet meg med at vi må gå for ED.

Skrevet

Hei loven 1976

Takk for svar.

Jeg har nå postet på egg/donor forumet også.

Ja det blir nok til det ED,og det må jeg også forstå og innse.

Takk igjen og lykke lykke til med ED og alt som skal skje videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...