90210 Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Da var jeg på ordinær ultralyd i dag (17.04.2012) Og fikk bekreftet at alt stod bra til med knøttet i magen! Og at årsaken til at jeg har kjendt svært lite bevegelser i det siste sannsynligvis var pga den forran liggende morkaken.. Ja og så.. Hele familien min.. hele vennekretsen min .. ALLE runt meg var SKRåSIKKRE på at det var en gutt jeg hadde i magen.. men jenta mi (5) hun har sagt fra dag 1 "NEI! det ER en jente!" hehe og jaggu var det det også! Så nå har jeg 2 herlige prinsesser! Jeg ble satt tilbake en liten uke, da mensterminen sa 12 sept, sier ultralyden 18 sept, men men 6 dager kan jeg leve med! Så fikk jeg se knøtte jenta mi på dvd'en hjemme også.. koselig! Her er en link til dem som vil se Hun ville ikke vise meg ansiktet verken i god profil eller rett frem, så deter en hemmelighetsfull liten jente jeg bærer på Og på det grunnlaget får jeg en ny ultralyd 29 mai for å få se litt mer Sier jo ikke nei takk til å se henne en gang til før fødselen jeg da!
kaklemor Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Da var jeg på ordinær ultralyd i dag (17.04.2012) Og fikk bekreftet at alt stod bra til med knøttet i magen! Og at årsaken til at jeg har kjendt svært lite bevegelser i det siste sannsynligvis var pga den forran liggende morkaken.. Ja og så.. Hele familien min.. hele vennekretsen min .. ALLE runt meg var SKRåSIKKRE på at det var en gutt jeg hadde i magen.. men jenta mi (5) hun har sagt fra dag 1 "NEI! det ER en jente!" hehe og jaggu var det det også! Så nå har jeg 2 herlige prinsesser! Jeg ble satt tilbake en liten uke, da mensterminen sa 12 sept, sier ultralyden 18 sept, men men 6 dager kan jeg leve med! Så fikk jeg se knøtte jenta mi på dvd'en hjemme også.. koselig! Her er en link til dem som vil se Hun ville ikke vise meg ansiktet verken i god profil eller rett frem, så deter en hemmelighetsfull liten jente jeg bærer på Og på det grunnlaget får jeg en ny ultralyd 29 mai for å få se litt mer Sier jo ikke nei takk til å se henne en gang til før fødselen jeg da! Gratulerer med enda ei prinsesse :-D Er spent på hva jeg får :-):-)
90210 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2012 Jeg trodde jeg var i uke 20, men ble satt tilbake, så var 18 + et par dager
90210 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2012 kaklemor: hehe ja ultralyd er alltid spennende! Kjente selv at jeg gikk spent i flere dager å bare ventet ... hehe Når har du ultralyd?
nurkisimaven Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Hihi vill jente:-):-):-):-):-) jeg er skråsikker på at det er gutt.... andre tror jente:-P
90210 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2012 hehe ja men man vet aldri Så jo bare på meg.. ALLE trodde gutt.. utenom jenta mi.. Og så ble det jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå