Hedda2011 Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Er kommet inn i gode rutiner for legging og stell etc. Babay sovner av seg selv i egen seng etter stell og mat. Han sovner ca syv om kvelden, og våkner mellom to og fem for mat. Jeg vet da at han kan sove ti timer uten mat. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å mate baby før du legger deg selv? Målet er da at baby sover hele den perioden jeg selv sover. I stedet for 4 + 3 t søvn, håper jeg på 7-8 timers søvn- noen som har synspunkter/erfaring på dette?
Gjest yrild Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Jeg ville ikke tatt sjansen på å vekke babyen når han uansett bare våkner en gang om natten... men så har jeg ikke hatt unger som sover så lenge på natten da (i så ung alder) :-)
Underveis --> Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Ville heller ikke brydd meg med å gi mat, men det er jo lov å prøve og se hva som skjer ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 La babyen sove helt til babyen blir sulten, etterhvert blir det lenger og lenger mellom hver gang og vips har dere en baby som sover natten gjennom Bedre det enn å ha en baby som Må ha mat når du legger deg.
Tiina¤ Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Gutten vår sover også natten gjennom og begynte med det veldig tidlig. Jeg tok det opp med helsestasjon og de sa at hvis han fortsetter å gå opp i vekt selv om uten nattmåltider, kan jeg la han bare sove. Han følger sin kurve og er en veldig fornøyd gutt. Han er 3 mnd nå og sover noen ganger hele natten ellers åsvåkner av sulten og vil ha mat mellom kl02-05.
mrsrogaland. Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Vi legger i 9 tiden og vekker vår baby av og til når vi legger oss i 11 tiden. Da sover han til alt mellom 6-8 neste mårra.
*Miss Flua* Skrevet 19. april 2012 #7 Skrevet 19. april 2012 Jeg har prøvd å gi mat når jeg legger meg, men han våkner til akkurat samme tid allikevel. Så da kan jeg like greit bare la han sove:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå