Gå til innhold

Gravid, plutselig i alder av 41?

lurengren

Anbefalte innlegg

Hei.

Var en del på dette forumet i 2005-2007 da jeg fikk det jeg trodde var min siste, etterlengtede. Så ble jeg skilt, og de siste årene har jeg vært sysselsatt med stygg skilsmisse, og prøve å drive barnehagen min. Var i Mexico i mars.,..hvor jeg reiser en del da jeg har fått venner der, og blitt glad i landet. Har et godt forhold til min dykkerinstruktør, og dette kan se ut til å ha resultert i et sv.skap. Er 41, snart 42, og en uke over tiden,.Har alltid vært punktlig, og tenkte først i går på at jeg var forsinket ettersom jeg ble kvalm da jeg tygget nikotin tyggegummi! Hva p......kker er oddsene for at n oe slikt kan skjeJobbet for å få yngstemann, tok ca 5 mnd .

Er ganske forvirret, og lettere sjokkskadd må jeg innrømme.

Er det andre her inne som har opplevd plutselig, uplanlagt gravididitet?

Har ikke testet enda da jeg av tidligere rfaring ikke tester positivt før ca 2 uker etter utebitt mens. Har bare vært forsinket med mens 5 ganger før, da gravid.

Synspunkter?

Fortsetter under...

he he måtte bare le litt når du sier at du jobbet for å få sistemann når det bare tok 5 mnd :-)

Muligheten for å bli gravid er jo alltids tilstede så lenge man ikke har kommet i overgangsalderen, så du er nok neppe alene om å oppleve upkanlagte svangerskap selv i høy alder.

Jeg ønsker deg lykke til :-)

Kanskje det var dette som skulle til for å "snu vinden" for deg slik at de neste årene blir mindre tøffe?

he he måtte bare le litt når du sier at du jobbet for å få sistemann når det bare tok 5 mnd :-)

Muligheten for å bli gravid er jo alltids tilstede så lenge man ikke har kommet i overgangsalderen, så du er nok neppe alene om å oppleve upkanlagte svangerskap selv i høy alder.

Jeg ønsker deg lykke til :-)

Takk for svar. Vel, siden jeg ble så lett gravid med de 2 første og så opplevde å ønske et barn i et åruten at noe skjedde, FøR jeg skjønte hemmeligheten med å telle dager, så,ja...synest det tok tid:-) Ser jo at det kan ta lenger tid og skjlner vel at 5 mnd ikke er så lang tid da..men dog. Trenger at vinden snur så, er vel på sett og vis litt glad.

Kanskje det var dette som skulle til for å "snu vinden" for deg slik at de neste årene blir mindre tøffe?

• 2 uker senere...

Det kan fint skje, jeg er 39 og høyst uventet gravid. Måtte slutte på p-piller pga en medisin, vi trodde at vi var veldig forsiktige, men tre uker etter at jeg to siste p-pille var jeg gravid. Litt sjokkartet først, men tenker som deg at barn er en gave uansett, så nå gleder vi oss! Blir barn nummer tre for oss.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...