C&L snart m BaBy igjen Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Lurer fælt på hva dere har opplevd. Første mann her sov bedre etter nattavvenning, og lurer derfor på om jeg skal ta kampen med lillesøster på 8 måneder..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Ble vel litt bedre, men ungen våknet flere ganger hver natt uansett hva vi forsøkte. Nattammet til ca 10mnd. Det rettet seg da han begynte i barnehagen og sov to timer sammenhengende på dagtid. da var han 16 mnd. Hvis du hadde god effekt med førstemann er det vel bare å gi det et forsøk?
Brillefint - Jadda! Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Da vi nattavvente storebroren - gikk han fra å våkne hver halvannen time til å sove natta gjennom.
Prompeloff Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Joda... snuppa sov en natt igjennom etter nattavvenning. Så ble hun syk, og så begynte tennene å komme..så ble hun syk igjen. Vi nattavvente for 2 mnd siden, og hun har sovet gjennom 3 netter. Hun krever ikke mat på natten da... men morgenen begynner tidligere. De fleste opplever tydeligvis roligere nettet, men det er overhodet ingen selvfølge.
Skoobidoo Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Vel, vi nattavendte når han var 7 mnd. Ble litt bedre, men overhode ikke "bra". + At han våkner grytidlig. Jeg driver og skylder på tannfrembrudd nå da.. Har gitt litt opp. Håper jeg får sove litt sammenhengene igjen, en gang, langt langt der framme.... Sukk ;-)
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 18. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2012 Ja, det er en drøm med sammenhengende søvn! Drøyer det litt, tar innsovingsbiten først..
Brillefint - Jadda! Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Ja, det er en drøm med sammenhengende søvn! Drøyer det litt, tar innsovingsbiten først.. Tror nesten ikke det er vits i å nattavvenne før de kan finne roen selv. Mye bedre å slenge fram puppen enn å bære, stryke, kose, synge osv. Så tror du gjør veldig lurt i å ta den biten først:)
Kanelbulle Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Her ble dessverre ikke nattesøvnen bedre etter nattavvingen... Vi nattavvente ved 8 måneder, nå er han 10,5 måned og våkner fortsatt 2-10 ggr per natt! Har kun sovd natten gjennom to ggr. Før nattavvenningen våknet han kun 2-3 ggr for å amme... Usikker på hvorfor han våkner så ofte nå, en kombinasjon av tenner, separasjonsangst, utviklingssprang..? Sovner om med en gang han får smokk og/eller koseklut. Han kommer seg ikke før å lete etter smokken selv... Tips mottas med glede...
_FIVRELLA_ Skrevet 18. april 2012 #9 Skrevet 18. april 2012 Ble kanskje litt bedre... Da jeg nattammet sov min fra 19-07. Etter jeg nattavvente sover jeg 70% av natten sammenhengende fra jeg legger med til klokken 5-6. Da er det morgen. Så resultatet ble enda tidligere morgener.
_FIVRELLA_ Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 Glemte å skrive at jeg nattammet 1-2 ganger om natten, og at min baby da var 8 mnder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå