katrine78 Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Det er en stund siden jeg har vært her inne, da det ble en del med bryllupet som var den 3/4 på gran canaria - jeg utsatte ivf fra uke 7 til uke 14-15 da jeg ikke ville stresse med det samtidig som bryllupet. Men to dager etter hjemkomsten tok jeg en test, og vi er gravide!!! I syvende himmel kan man si! <3 og det rare er at jeg var det da jeg gikk opp kirkegulvet! hadde jeg aldri trodd hehehe uansett, så er dette bare utrolig da man har prøvd i 3 år og alt som tydligvis skulle til var å slippe all babystresset i hode og kropp jeg ønsker dere alle lykke til og håper virkelig det går deres vei også! masse klemmer fra Jkatrine/ katrine78
RTprøver Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Oi! Gratulerer så mye! Har hørt at bryllupsplanlegging og oppussing ofte fører til at ufrivillig barnløse plutselig klarer det på egenhånd
TanteTroll Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Gratulerer så mye! Jeg giftet meg i helgen - kanskje jeg også er heldig?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Di 2 siste årene har me giftet oss å pusset opp hele huse, ingen graviditet:/ men eg har heller ikke klart å slutte å tenke på baby heller så de har vel noe å si:) gratulerer:):)
katrine78 Skrevet 20. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2012 håper det stemmer tante troll Tror nok det hjelper om man klarer å glemme babystyret også ;D Ønsker dere alle masse lykke til og takk for gratulasjonene
TanteTroll Skrevet 20. april 2012 #6 Skrevet 20. april 2012 He he - var nok ikke like heldig nei Men nå blir det jo straks fryseforsøk, og DA kan jeg jo være like heldig Kos deg med voksende mage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå