Gå til innhold

Refundering av medisiner

Vilje:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står en del om refusjon på Helfo sine hjemmesider. Som regel kan man få refundert 90% av utgifter over ca 1600 kr til medisiner på hvit resept. Spar på kvitteringer og send inn! Hvis du ikke har kvitteringer, kan du få apoteket til å skrive ut en oversikt til deg. Skjema for søknad om refusjon kan du skrive ut fra helfosiden. Lykke til!

• 2 måneder senere...

Annonse

Heihei!

Har vært ganske fraværende de siste ukene, alt og ingenting har skjedd...

Er jo 9 uker på vei i min 4 graviditet på ett år, og har prøvd å fortrenge mest mulig frem til nå. Har ikke fått noe medisiner eller hjelp på noen måte, men har heller ikke blødd eller hatt symptomer på abort.

Var på tidlig UL tirsdag, skulle da være i starten av uke 9. Det viste seg at jeg enten hadde en ny MA, eller ikke kommet lengre enn uke 5.

MA er vel det mest sannsynlige, siden regnestykket syklus-uke 5 ikke henger på greip.

Skal tilbake tirsdag neste uke, og regner med at det blir kort prosess da.

Nå blir det ferie fra både jobb og prøving, og satser for fullt igjen til høsten. Skal kreve blodfortynnende og hormontilskudd fra dagen jeg får positiv test, for jeg har ikke noe håp om å få til dette uten hjelp!

Puh, et lite hjertesukk herfra!

Jeg regner med du er halvveis nå, og alt er bra?

Uff! Blir så frustrert på dine vegne Ville Vilde. Det burde jo ikke være så vanskelig å få litt hjelp. Det er strengt tatt snakk om er par resepter... Selv om du skriver at det er usannsynlig at det ikke er MA håper jeg litt likevel på dine vegne :) uansett blir det nok godt med litt ferie nå for dere.

Jeg er i uke 24 nå og alt er bra sålangt :) skal ha ei jente i oktober.

Håper du vil holde oss oppdatert fremover. Ønsker dere masse lykke til! Stå på krava. Neste gang (hvis det viser seg å være over for nå) går det mye bedre skal du se :)

Sommerklem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...