Gå til innhold

Kan dere være så snill å hjelpe meg ;)

Anbefalte innlegg

Tok cb test som ganske tydelig posetiv.. Tok nå en digital men den var negativ, dette var ikke med morgen urin og har vært en del ganger på do i dag, såfremt nok urinen var ganske vannet ut.. Har vært prøvere i 2 år nå, så er ganske frustrert,,, er alt håpet ute:(?? Er ca 10-11 dpo i dag

Fortsetter under...

Sikker på at ikke første cd testen var falskt positiv da? Det kommer opp strek der i hytt og vær selv om folk ikke er gravid.

Du må nok stole på den digitale her. Hvis du tok den første testen i går og digital i dag, så kaaaaaaaan det hende du hadde en kjemisk, men dersom testene er tatt på samme dag har du nok fått falsk positiv. Bytt til strimmel fra billige-tester eller noe sånt. CB er noe dritt :(

Jeg har fått flere falske positive tester i helga! Kun clearblue! Negativ nå! Tror ikke det er kjemisk for mensen har ikke kommet! Jeg stoler ikke på clearblue lenger:( krysser fingrene for deg! Den digitale trenger litt mer hcg! 50 og kryss trenger 25

Annonse

Lit teit men jeg vet ikke hva dpo betyr..hvor mange dager over ikm er du?? jeg fikk ikke positivt før 6 dager over ikm forrige gang.

Da jeg ventet barn nr 1 tok jeg en billigtest som ble negativ.Tok så en cb gigital rett etterpå og den var positiv..

Viktig at du tar morgenurin tenker nå jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...