Tinytoe Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Er i uke 21 nå, og har etter et par spaserturer i påsken fått begynnende smerter i symfysen/skambenet, og bak i korsryggen/overkant av bekkenet... Kan dette være begynnende bekkenløsning? "stivner" veldig i korsrygg og hofte når legger ligger/sitter eller står i en stilling en stund... og får veldig vondt med det samme jeg rører på meg, men så avtar det litt etter å ha vært litt i bevegelse... Må legge til at jeg i den siste mnd har blitt stooor, fått stor mage og lagt på meg fort.. ble så "fort" gravid denne gangen, er gravid med nr tre... har tenkt det var naturlig å kjenne det i bekkenområdet litt med så rask vektøkning og voksende mage på kort tid, men nå begynner jeg å bli litt bekymret for at det kanskje er noe annet...
Rosarose8 Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 kan høres ut som bekkenlåsning, kom deg en tur til kiropraktor:) Slet med dette selv er nå mye bedre. Hvis du bor i Oslo anbefaler jeg Bekken og barn klinikken på Skøyen.
Tinytoe Skrevet 17. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2012 i mitt første svangerskap fikk jeg bekkenlåsning etter overbelastning. Våknet en morgen og klarte ikke komme meg opp av senga... dette føles litt annerledes ut, men ja, merker at jeg stivner og får smerter når jeg faktisk ligger... og i dag har jeg veldig vondt i hoftene og rundt hele bekkenområdet, både foran og bak... og spesielt når jeg sitter på vanlig stol i nøytral stilling, slik at belastning av hovedtyngden på overkroippen balanseres over bekken og hofte.... klarer bare sitt slik i noen minutter nå... merkes veldig etter å ha sittet og gjort kontorarbeid en dag på jobb...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Det skal handle om bekkenløsning på god morgen norge i morgen med manuellterapeut mellom halv ni og ni i morgen. Kanskje du får noen svar og gode råd der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå