Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Hei alle sammen! Jeg er en jente på 27 år og jeg fikk ei lita jente for 3 uker siden! Jeg er også innflytter til Moss, og kjenner ikke så mange som er i min situsjon herfra. Man blir veldig sliten etter en fødsel, men behovet for å komme seg ut, snakke om den nye tilværelsen og utveksle erfaringer melder seg! Så hvis det er noen her inne som bor i området og kjenner på samme behov, så hadde det vært hyggelig!
prøver1991 Skrevet 20. april 2012 #2 Skrevet 20. april 2012 Skulle gjerne ha blitt kjent, men jeg bor i drammen, og er i samme situasjon som deg. jeg kjenner absolutt ingen i denne byen, og har veldig lyst til å bli kjent med noen andre som har netopp fåt baby. Min sønn er 2 uker
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #3 Skrevet 20. april 2012 Skulle gjerne ha blitt kjent, men jeg bor i drammen, og er i samme situasjon som deg. jeg kjenner absolutt ingen i denne byen, og har veldig lyst til å bli kjent med noen andre som har netopp fåt baby. Min sønn er 2 uker Jeg bor også i Drammen, og har en baby på 9 uker. Hvor gammel er du?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #4 Skrevet 20. april 2012 Jeg bor også i Drammen og har en baby på snart 4 uker. Jeg er 35 år.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #5 Skrevet 20. april 2012 Jeg bor også i Drammen og har en baby på snart 4 uker. Jeg er 35 år. Jeg bor rett utenfor Drammen, har en gutt på 9 uker og en jente på 2,5. Er selv straks 34 år. Hadde vært hyggelig å bli kjent med flere som er i permisjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå