Gå til innhold

Ny "gammel" medlem av BIM:)

Anbefalte innlegg

Hei,

Her var det mye nytt siden sist :) Nye sider å bli kjent med. Hvordan får jeg skiftet visningsnavn?? Prøvde, men måtte legge inn ett innlegg først....

Var veldig aktiv da jeg var gravid med min første i 2006/2007. Har to prinsesser født 2007 og 2009. Var gravid i fjor med nr. 3, men måtte avbryte i uke 21. Nå er kroppen "seg selv igjen", så da prøver vi på nytt med nr 3. Merker at jeg gleder meg nå, men at det kommer til å bli skummelt. Gudskjelov får jeg mye oppfølging på sykehuset og det er godt å vite.

TR kom i dag, så når den er ferdig så er det ingen "hoppe av i svingen" mer :)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere andre :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928595-ny-gammel-medlem-av-bim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, og velkommen tilbake:-)

Trist å høre at du måtte avbryte så sent i svangerskapet.... Det hørtes veldig tøft ut, hvordan har du hatt det siden da?

Selv er jeg snart klar etter SA i januar. Valgte bevisst å "unngå" graviditet siden da; sambo har måttet bruke beskyttelse ;-). MEN det har vært tøft å hoppe over da... Så nå er jeg temmelig utolmodig etter å prøve på nytt! TR ventes i slutten av mnd. Håper vi snart sees på 1 tri;-)

Velkommen tilbake Marihøne!

Godt å høre at du får skikkelig oppfølging på sykehuset med ny spire når den sitter! Det er skummelt å prøve på nytt, spesielt når man avbrøt såpass langt ute i svangerskapet. Før jeg fikk jenta mi så mistet jeg i uke 18 og det var noe av det hardeste jeg har gått gjennom. Håper du har det bra nå og at du snart har en spire :)

Her er tr nettopp ferdig så jeg sitter og venter på at el skal dukke opp! Krysser fingrene for at det klaffer denne pp :D

Annonse

Takk til dere alle :) Dere er skjønne.

Jo, det går bra med meg. Var ingen andre alternativer enn å avbryte, så fokuset var fremover og de to skjønne prinsessene mine som dro oss inn i hverdagen igjen. Selve avbrytelsen i nov ble en prosess hvor jeg selv nok kun var tilstede, men tomheten etterpå var "mektig". Kroppen har brukt lang tid på å komme seg etterpå, men nå er hele meg fit for fight igjen :) Krysser fingre for oss alle. Moro at vi er flere som er i gang med nr 3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...