Gå til innhold

Åh, jeg gleder meg til å ta fatt på en bedre livsstil etter fødsel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal trene mye mer og komme meg i bedre form. Gleder meg til å komme inn i snertne klær igjen og ikke disse teltene jeg må gå med nå!

Jeg spiser sunt som gravid, men har bare ikke overskudd til å trene. Trente litt fram til uke 29. Da sa det stopp. Nå går jeg bare turer... Og synes det er tungt. Men sånn skal det jo være å være høygravid. Bekkenet er heller ikke så samarbeidsvillig så er vel noe i det. Gleder meg til å gå lange trilleturer :) Og gleder meg til å bruke tiden på barna mine samtidig som jeg holder meg i form. Gleder meg til fjellturer til høsten!

Har gått veldig mye opp i vekt. Sånn reagerer jeg på graviditet.... Det er vel en mening med det og henger meg ikke opp i antall kilo. Men uansett, åh, det skal bli deilig å få ha kroppen for seg selv igjen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Gleder meg til lange trilleturer med den lille gutten min i vårsola! Og blir herlig å skulle bevege seg igjen uten dei ekstra kiloane på magen. Har aldri vore noko fan av å jogge, men den siste veka har eg hatt kjempe lyst å jogge!

Skrevet

jeg også! har ikke termin før i juni, så det er jo "perfekt" å sitte hele sommeren med en "dvask" føde kropp da men, stiller sterkt til neste år:) gleder meg masse til trilleturer og masse babykos samt å komme inn i treningsrutinene jeg hadde før jeg ble gravid, kjenner jeg savner å være utslitt på den gode måten man blir etter en hard treningsøkt :)

Skrevet

Er så enig. Sjelden en er mer motivert for å bevege seg enn når en ikke kan. Gleder meg på trilleturer og turer i skogen. Håper på en flott sommer med mye nydelig vær!

Skrevet

Me 2!!! Sist gang så brydde jeg meg overhodet ikke om vektøkning og andre plager, jeg omfavnet hver gravide dag. Da var jeg førstegangs så har nok noe med det å gjøre hehe.. Gikk også ned veldig mye i vekt; først de 23 kg jeg la på meg under svangerskapet, så drøye 10 kg til. Så utrolig kjipt å gå opp igjen selv om jeg er gravid...:/

Gleder meg såååå til å spise sunt og trille hver eneste dag og bare se på vektnåla som kryper nedover... <3 LYKKE <3

Skrevet

Signerer! Har ikke gått opp så mye, men har hatt bekkenløsning siden uke 12, og gleder meg til å kunne gå igjen uten smerter. Tar nok noen uker, men det skal bli en sann glede! Og våren er jo en god tid å få baby på. :-) To uker igjen, bare! :-)

Skrevet

signerer! gleder meg til å kunne bevege meg igjen. vært mer eller mindre sengeliggende hele graviditeten grunnet lymfeødem, blodanemi og tarmslyng, så gleder meg til å få apetitten tilbake (ikke gått opp i svangerskapet og er underernært nå) sitte ved frokostbordet å spise mat som ikke kommer opp, ta på meg sko på ikke en, men TO føtter!! og gå turer med lillemann i vognen. få igang fysioterapi, og kanskje begynne å ri litt igjen <3

bare den lille begivenheten å ta med de to søskenene ut i skogen vi har på tomta vår å plukke sommerblomster som vi setter i vaser inne. *sukk*

plukke høstsopp i skogen med mini i bærebeisen<3

bade og svømme, gå på stranda, trene vanntrekk med hundene, og trene lydighet og agility igjen!! <3 <3 <3 jaaa

rydde i hagen, og kanskje plante litt blomster....

ja bare slike småting....

håper bare kroppen kommer seg i sjakk fort nok til at jeg får litt av sommeren å nyte. for det er slettes ikke sikkert....

Skrevet

Åh, ja, sÅ enig :-)

Jeg trente vel til uke 26, da orket jeg ikke mer.

Jeg gleder meg til Å kunne gÅ pÅ spinningtimer, og ikke minst aerobic, som jeg ikke har trent siden uke 15 pga bekkenplager!

Etter forgje svangerskap gikk jeg ned mer enn jeg hadde gÅtt opp etter et År. Jeg tror jeg kan se langt etter det nÅ, men jeg husker hvor deilig det var Å passe flere og flere av klærne. Jeg pleide Å trene litt wii fit i tilegg til treningssenter og lange gÅturer, og det programmet har innebygd vektkontroll i seg, og det var sÅ gøy Å følge med pÅ grafene ettersom jeg gikk ned i vekt.

Dette blir bra, vi mÅ bare holde ut og tenke positivt, sÅ blir det sÅ godt den dagen vi helt eller delvis har fÅtt tilbake kroppene vÅre!

Skrevet

Jeg gleder meg masse til å trille lange turer i sommer :D Bare det å kunne bruke kroppen som jeg vil igjen blir utrolig godt. Hater f.eks å sitte på stua og se på støvete golv uten å "kunne" ta frem støvsuger og mopp.... Håper å kunne alliere meg med noen i området slik at vi kan pushe hverandre litt når det gjelder aktivitet og sunne, gode matoppskrifter :)

Skrevet

jeg også .. håper bare motivasjonen fortsetter etter fødsel...

er så stiv og merker at jeg liksom ikke har satt pris på kropp og sjel ordentlig tidligere.. har så lyst til å ta tak i dette etterfødsel og bli enda mykere , smidigere og sprekere..

jeg har aldri vært så bevist og spist så riktig som det jeg gjør nå.. så har ikke gått opp så mye i vekt enda(33 uker på vei +6 kg, veide vel og merke 77 fra før)..

gleder meg til en ny start på liv og helse altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...