Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper der billig bra ulltøy til barn? Finnes det noen plasser man kan få kjøpt strikka lugger? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøper Janus klær på Obs / SmartClub. Når det gjelder håndlaget ting anbefaler jeg Epla.no - mye fint!

Skrevet

Spørs hva du mener m billig da.. Jeg synes d virker som de fleste bodyer i ull ligger rundt ca 150,- På Cubus har de ofte tilbud ved at d er tre ullplagg for prisen av to. Ellers liket jeg refleks sine, lang small passform og kommer helt opp i str 98. De koster 150. Har dem på barnas hus. Barnas hus har også ofte tilbud på billige ullklær. Også butikken reflex har mange fine ullklær som ligger i den prisklassen. Vet ikke om butikken finnes i hele Norge, m de har den i Trondheim.

Janus er billig og bra, elsker ulldressene, m er ikke så glad i bodyene da de passer best til mer trinne og kortere babyer enn mine..

Sportsbutikker har også ofte tilbud på denne tiden, f.eks kom jeg over masse vill klær til 99kr stykke på intersport gigant nå, førpris 250,-

Lykke til!

Skrevet

Jeg syr ullklærne selv:) Selger også noen på ingridsbarneklr.pipler.com men har ikke så mye ull akkurat nå siden det nærmer seg sommer. Skal sy mere og legge ut til høsten! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...