Gå til innhold

Søskenvogna Bugaboo Donkey

Anbefalte innlegg

Tror jeg har funnet vogna mi :)))

Lillebror som blir storerbror er 22mnd når mini minsten kommer i november og da håper jeg at denne herligheten vil passe oss fint :)

Har fra før en Emmaljunga City Cross fra 2007 og en Mountain Buggy Urban Jungle fra 2008 som jeg selger ved kjøp av denne, så totalprisen blir jo ikke så gæli likvel. Alle monner drar :) Og jeg må jo ha noen kort i ermet når han far skal overtales :)

Noen med erfaringer fra denne?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928556-s%C3%B8skenvogna-bugaboo-donkey/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg har funnet vogna mi :)))

Lillebror som blir storerbror er 22mnd når mini minsten kommer i november og da håper jeg at denne herligheten vil passe oss fint :)

Har fra før en Emmaljunga City Cross fra 2007 og en Mountain Buggy Urban Jungle fra 2008 som jeg selger ved kjøp av denne, så totalprisen blir jo ikke så gæli likvel. Alle monner drar :) Og jeg må jo ha noen kort i ermet når han far skal overtales :)

Noen med erfaringer fra denne?

Vi har akkuratt får denne i hus - og I`m in Loooooove :)

Elsker at den er så alsidig, enkel og slå opp og sammen, klikke av og på sitte/liggedelen, tar liten plass i bil osv. Den er en drøm å trille og kommende storebror på 22mnd, sitter så fint og høyt i den. Har ikke tatt den skikkelig i bruk enda - da lillesøster først er ventet til st.hans! Men anbefaler den på det sterkeste - verdt hver eneste krone:) Virkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...