Gå til innhold

Hjertesukk

bIomstre

Anbefalte innlegg

Noe jeg savner veldig fra gamle Dib er at underinnleggene man svarte på faktisk havnet under det man svarte på (med innrykk). Og også at alle underinleggene hadde egene overskrifter, slik at man kunne forandre underveis og lage litt ryddige informasjonstråder.

De to informasjonstrådene om mme på amming og flaske er nå blitt komplett umulige å vedlikeholde! (før kunne man jo legge det inn under underinnlegget det hørte til, slik at info innen samme tema ble samlet, nå vil alt nytt bare komme i bånn). De er også blitt ganske rotet å lese nå som de gamle overskriftene har blitt forvandlet til første ord i selve underinnlegget isteden (og inrykkene er vekk)...

(så masse arbeid, rett i vasken...) SUKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplegget med innrykk på gamle Dib var genialt....hadde bare alle lagt svarene under det innlegget svaret var ment for. Det var det derimot bare en promille som gjorde.

Oftest ble svar hengt på det til enhver tid siste innlegget eller en la det under et av de første for å komme høyt opp.

Så pga det er ordningen som er nå (kanskje med unntak av på "din" tråd) mye bedre og mer oversiktelig.

Da man jo har muligheten til å sitere den en vil svare. Unntaket her er selvfølgelig når siteringene blir mil-lange og hver linje bare har et par bokstaver, men det er på langt nær like vanlig som rotet ved å legge under feil innlegg tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

For å holde dette ved like kan du bruke svar-knappen under det innlegget du ønsker å svare på.

Da kommer svaret under, nesten slik det gjorde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trykket på svar-knappen i Frokostquiz sitt innlegg for å teste. Ser at det ser annerledes ut nå enn tidligere faktisk, så kanskje det virker...

...Nope, mitt innlegg havnet sist og ikke under Frokostquiz sitt som var det jeg svarte på.

Endret av bIomstre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! smile.png

??

Altså, så vidt jeg kan se så virket det ikke...

Endret av bIomstre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplegget med innrykk på gamle Dib var genialt....hadde bare alle lagt svarene under det innlegget svaret var ment for. Det var det derimot bare en promille som gjorde.

Oftest ble svar hengt på det til enhver tid siste innlegget eller en la det under et av de første for å komme høyt opp.

Så pga det er ordningen som er nå (kanskje med unntak av på "din" tråd) mye bedre og mer oversiktelig.

Da man jo har muligheten til å sitere den en vil svare. Unntaket her er selvfølgelig når siteringene blir mil-lange og hver linje bare har et par bokstaver, men det er på langt nær like vanlig som rotet ved å legge under feil innlegg tidligere.

Kan jo prøve uten å slette siteringen... Havner det da under Frokostquiz, eller nederst? (spenningen stiger!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå funket det?

Ser ikke sånn ut på min skjerm... (og har heller aldri observert det, jeg er flittig bruker av svarknappen på underinnlegg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Nå funket det?

Ser ikke sånn ut på min skjerm... (og har heller aldri observert det, jeg er flittig bruker av svarknappen på underinnlegg...)

Trykker du Svar havner det på bånn, helt på bånn. Det har det alltid gjort.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå funket det?

Trykker du Svar havner det på bånn, helt på bånn. Det har det alltid gjort.

Funket så sant man svarer på siste innlegg da, he, he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...