Gå til innhold

Flere her som er 10+2 i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om det var noen her som var likt som meg :) Evt. hvordan dere opplever svangerskapet?

Jeg har akkurat begynt å bli litt bedre form, etter 10 uker med kvalme. Går konstant å tenker på det lille nurket, og klarer ikke vente med å få se det på ultralyd ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 10+2 i dag!

Dette er nr 2 for meg, og jeg er i god form. Må spise jevnt og trutt og er litt trøttere enn vanlig, men ellers merker jeg lite. Kan ikke kjenne livmora eller se noen mage enda. Er 35 år, så er ikke blandt de yngste gravide akkurat :)

Skrevet

Nesten, er 10+1 :) jeg er mye kvalm , trøtt og uvel ...og bekkenet har begynt å krangle! Men så lenge den lille har det bra så er jeg glad:))

Skrevet

ÅÅÅÅ sÅ hyggelig da dere ;) Jeg er snart 33 År og er gravid med førstemann. *Lykke*

Skrevet

Jeg er 10 + 4, to nurk i magen:) Har vært mye dårlig og slapp, men det begynte å slippe taket i forrige uke:):) Nå er det nesten bare bekkenet som plager meg. Magen har poppet litt ut, men stresser ikke med å få gravidmage, for regner med det kommer fort nok, og at jeg blir stor nok, hehe:) Nå er det ikke lenge igjen av 1.tri dere:):)

Skrevet

Gleder meg til å komme opp til 2 trimester ;) Føler meg tryggere for hver dag som går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...