Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Hei, Har akkurat begynt på en ny blogg, så tenkte jeg bare å informere her inne, slik at jeg kanskje får noen lesere:) Bloggen er litt om hvordan man hanskes med rot, kaos og tidsklemma som småbarns familie. Startet i dag, så ikke så mye å lese enda, men etterhvert blit det kanskje litt tips å hente, også håper jeg veldig at jeg kan få masse tips tilbake fra lesere livetventerikke http://livetventerikke.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Takk, der fikk jeg det sparket jeg trengte til å rydde huset i dag:)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Hehe, så bra. Da får vi slå følge:) Neste plan er å rydde i all tørrmat i kjøkkenskapet... Tipper jeg har et dusin ubakt brød, nok til pastasalat for fem familier og suaser og eddiker gått ut på dato for lengst....
Idun<3tosmå<3 Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Uff da, tenkte være anonym... Nytt forum siden sist, ikke helt kjent med det... pytt pytt...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Kjøkken- check Stue- check Spisestue- check Gangen- check Kontoret---- venter til en annen dag??
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Soverommet- check Badene- check Jentene sine rom- check Vaskerommet---- venter til en annen dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå