TurboPrinsessen:-) Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Håpet kanskje jeg skulle slippe unna, men nå er det oftere og oftere... Jeg er potte tette. hjelper ikke med nesespray heller... hverken vanlig eller saltvann. Nå har jeg riktignok ikke prøvd vanlig denne gangen, men sist gang var jeg tett i flere måneder. Ikke fikk jeg snytt nesen min, og ikke fikk jeg sugd det inn. Den var rett og slett tett... måtte sitte med papir mot nese, for ofte rant det bare. Skikkelig festlig... tungt å spise for får ikke puste skikkelig. Dårlig søvn pga svekket pust, og så bruker jeg så mye energi bare på å holde meg våken og oppreist at jeg blir sliten av det også, siden jeg ikke får pustet skikkelig.. og så nyser jeg hele tiden pga denne nesen. (nei er ikke allergier, har vært og testet) Husker ikke når det ga seg sist, men holdt på ganske lenge.... Gikk til behandling sist hos homopat, hun sa det var soppinfeksjon i nesen, og at soppen var glad i søtt... nå drakk jeg riktignok en cola og spiste en sjokolade i går. Kanskje det er derfor? Har nesten ikke spist snop tidligere for jeg ble så kvalm... verdt et forsøk. Hvis dette er det eneste jeg skal plages med i dette svangerskapet også, må jeg si meg heldig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå