Gå til innhold

Spørsmål til alle dere som har blødd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+4 dager i dag. Var på privat ultralyd for en uke siden. Ønsket å få det sjekket da jeg har så stor mage at det ikke har gått å skjule lenger. Alt var helt perfekt da jeg var der. Men i dag da jeg var på do kom det en del blod. Hjelp får fullstendig hetta. Gikk på do igjen nå en halv time etter å nå kom det ingen ting. Bør jeg ringe fastlegen med en gang eller bør jeg vente å se om det kommer mer. Hva gjør evt legen blir man sendt rett til ul? Eller må jeg ta Hcg prøver og leve i uvissheten i en ukes tid?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen for en sjekk uansett. Er i samme båt. Skal til legen kl 2 :/

Skrevet

Ring legen for en sjekk uansett. Er i samme båt. Skal til legen kl 2 :/ legen tar en gynokolog undersøkelse først å fremst. Så enten ser alt bra ut, eller blir du sendt på ul.

Skrevet

Hvordan gikk det Gitte? Jeg har ikke blødd noe mer, så inntil videre fortrenger jeg hele greia...

Skrevet

Jeg hadde en blødning i uke 6. Men det ble bare ove 2 dager og det var lite. Jeg ble ikke veldig bekymret så derfor har jeg ikke tatt en telefon til legen før jeg skulle på 1.kontroll i dag. Er nå 8+6. Da jeg skulle ta celleprøve hos legen så sa han oi, her var det ikke mye som skulle til før du begynte å blø. Og det blødde ganske godt. Så det kan være sensitive slimhinner slik som hos meg, men er du veldig bekymret så ring føden :)

Skrevet

når jeg var gravid sist blødde jeg både i uke 5-6 og i uke 32 men jeg har en velskapt liten gutt på 2 år i dag så det trenger ikke være noe :) I uke 32 våknet jeg med blod i senga men det var ikke noe så :)

Krysser fingrene for at alt er bra :)

Skrevet

Takk for svar! Jeg har tidligere fått høre at jeg har lett blødende slimhinner både når jeg har vært gravid tidligere og når jeg ikke har vært gravid. Så det er sikkert bare det... Fikk helt panikk isted men det var så lite som kom og det har ikke kommet noe mer, så er roligere nå. Men kommer det så mye som en dråpe til ringer jeg legen...

Skrevet

Gikk bra med meg :) alt var som det skulle, var bare livmor tappen som blødde lett :-D satser på alt er godt med deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...