Gå til innhold

Noen som kan komme med innspill?

Anbefalte innlegg

Hos oss står det mellom tre navn:

Ina Emilie

Jennie Andrea (min manns favoritt)

Thea Emilie.

Heter selv Emilie til mellomnavn, og planen var at jente nr 1 skulle hete noe med emilie.

Men så kommer søster til mannen min (som skal ha måneden etter oss), et vennepar av oss, og søskenbarnet til mannen min å sier at de blir å ta Jennie navnet om de får jenter først. Jennie blir oppkalling etter min manns bestemor.

Vi er usikker på,skal vi "gi" fra oss Jennie navnet (som egentlig var planen for nr 2) eller skal vi satse på det på jente nr 1?

Er det for tidlig og offentliggjøre navn etter vi får vite kjønn på ul i uke 18? Har en del venner som skal ha jenter før oss, og er litt redd for at de tar vårt navn :)

Tusen takk for hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928431-noen-som-kan-komme-med-innspill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Selv hadde jeg nokk ikke satt sammen 2 navn som slutter med -ie men det akkurat disse 2 høres ikke så dumt ut må jeg si.

Vansklig, men hvis Jennie er veldig viktig for dere så hadde jeg tatt det først og kunngjort navnet snarest etter UL! Dessuten hadde jeg nokk også sagt til folk at neste jente skal få ditt mellomnavn sånn at ikke det blir tatt i mellomtiden, litt kjipt å ikke kunne bruke det!

Ellers likte jeg Ina Emilie veldig godt.

Lykke til:)

Jeg syns Ina Emilie var flott!

Thea Emilie ville jeg unngått.. velidg vanlig kombinasjon!

Syns absolutt dere kan fortelle hva barnet skal hete etter UL i uke 18! Jeg har flere venner som har fortalt fra dag 1 de er gravide at barnet skal hete det eller det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...