-Gitte- Skrevet 19. april 2012 Forfatter #26 Skrevet 19. april 2012 Så kjekt håper vi blir bedre i 2 trimester jenter !!
Gullblomst Skrevet 19. april 2012 #29 Skrevet 19. april 2012 Jeg er 32. Rekker å bli 33 før tredjemann kommer
-alle gode ting er tre- Skrevet 21. april 2012 #30 Skrevet 21. april 2012 (endret) Her er nr 3 i magen. Har ikke termin før desember og er vel 5 uker på vei. Har en på fem og et halvt og en på tre fra før. Bor i Oslo er blir 30 før babyen er ute. Med nr to følte jeg med veldig trygg, og husket mye fra første graviditet, men nå føler jeg meg mer usikker igjen. Når må man skrive søknad om fødeplass? må man til legen med en gang? hva må jeg huske bortsett fra folat og ikke spise rått kjøtt? sånne spørsmål dukker opp... også virker det nesten litt uvirkelig at vi skal få en til:) Ellers er formen veldig bra, bare litt trøtt og litt mer sulten og tørst. Endret 21. april 2012 av -alle gode ting er tre-
Milla-Mamma til 3 Skrevet 22. april 2012 #31 Skrevet 22. april 2012 Hvor gamle er dere ?? Eg er 27 år
Venter I Spenning Fortsatt Skrevet 22. april 2012 #32 Skrevet 22. april 2012 Jeg er 37, har to gutter fra før, en som er 5 og en som er 10. Venter et nytt lite gull i november- kjempespennende Har et veldig annerledes svangerskap enn de to forrige, er uvel og kvalm hele tiden og har lite energi. Men - det er verdt det - er så utrolig takknemlig for at vi har et nytt familiemedlem på vei Har lyst å ta privat ultralyd for å se at det virkelig er noen der - noen som vet hvem jeg kan kontakte? (Bergen)
-alle gode ting er tre- Skrevet 22. april 2012 #33 Skrevet 22. april 2012 Hordan bor dere? Har alle stor plass og et soverom til hvert barn?
Milla-Mamma til 3 Skrevet 22. april 2012 #34 Skrevet 22. april 2012 Me byggte oss hus for to år siden. Tenker at denne babyen og søsteren kan dele rom. Me bruke eitt soverom til gjesterom. Syns da er koselig når dei små dele me har 4 rom tilsammen
chic@ Skrevet 24. april 2012 #36 Skrevet 24. april 2012 Hei, jeg venter nr 3 i november. Jeg blir 36 før fødsel. Dette svangerskapet er noe forskjellig fra de to forgje. Denne gangen fryser jeg så og si heeele tiden, selv i 22 varmegrader. Egentlig litt matlei, men spier ofte og lite for å slippe kvalmen etc. Je er ganske trøtt tidlig på ettermiddagen, og da kan jeg sovne hvor som helst hehe. Jeg skal på privat ul i morgen, jeg er 9 , 5 uke på vei. Er det noen av dere som er ca like langt på vei som sliter med å få på dere de "vanlige" buksene deres...evt gått opp noen kg allerede. Jeg har gått opp 2,5 kg , og ei (spansk) venninne av meg holdt på å få sjokk, syntes det var mye...hjelp tenkte jeg. Ok, de sier vel litt forskjellig fra land til land, men her ( i spania) sier de at 9 kg er vanlig å legge på seg i løpet av et svangerskap. Og da gjerne ikke noe før i 3-4 mnd??? Vel, lykke til alle sammen. :-)
Venter I Spenning Fortsatt Skrevet 24. april 2012 #37 Skrevet 24. april 2012 Har byttet til gravidbukser for et par uker siden - o fryd, det gjorde underverk for kvalmen å slippe noe press på magen! Kiloene får bare komme tenker jeg, skal nok bli kvitt dem etterpå Vi har soverom nok, men må nok omdisponere litt...gutta får ikke hele loftstua for seg selv til playstation o.l når det kommer en ny mini i huset, de må bruke soverommene sine mer. .Vi har hus fra 1954 i tre etg, og pusser opp jevnt og trutt..kanskje det må bli innredet i kjelleren etterhvert, så vi kan bruke det også til oppholdsrom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå