Gå til innhold

Erfaring med Herbalife produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har gått på Herbalife produkter. Vil ned i vekt og tenkte å starte med pulver som kickstart og etterhver gå over til vanlig sunt kost.

Noen her inne som har gått på herbalife shaker?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei :) Startet nyerlig med Herbalife selv, og dette er toppers! Det er ikke "bare" shaker, du bytter ut frokosten og lunsjen med shaker, resten av dagen spiser du normalt. Om du bestiller deg en startpakke får du en persjon som følger deg opp, som gir deg støtte og motivering, samtidig som de lærer deg bedre ernæring. Du kan melde deg på et 10 ukers kurs, hvor du lærer masse om kosthold, trim, ernæring og hvordan kropp og mat kan samarbeide!

Resultatene viser seg allerede innen første uka er over, jeg har gått på dette i 2 månder nå, og ikke bare reduserer jeg vekten, men jeg opplever å føle jeg har overskudd av energi! Før var jeg konstant nedenfor, dårlig humør, dårlig med søvn og hodepine gjorde at jeg var en prøvelse å skulle leve med. Men etter at jeg fikk hjelp med både vektreduksjonen og fikk mer overskudd, så ble jeg som et nytt menneske :) Samboeren sier at jeg enderlig er den jeg var når vi ble sammen, den glad jenta som hadde tid og energi til det meste.

Man skulle vel nå tro jeg er distrubutør som vil ha deg til å velge meg? ;) Men neida, bare ei stor fornøyd jente, som opplever at livet er blitt bedre, og det takke være Herbalife <3 Han som har hjulpet meg på veien med dette, har gitt meg mye oppmuntring og lærer meg å endre livet mitt til noe bedre. Han forbereder meg på et sunnere liv, også det livet som kommer ETTER shaker ol ;)

Skrevet

Lol! Sitter du på et parti du ikke blir kvitt?

Du burde kanskje hatt tålmodighet til å vente litt mer enn 11 minutter før du svarer på ditt eget innlegg? Og så burde du prøve å unngå å gjøre de samme skrivefeilene i begge innleggene dine, hvis du vil prøve å framstå som to forskjellige personer?

Tilbake till trollskolen. Denne kunsten behersker du foreløpig ikke.

Skrevet

Du burde kanskje hatt tålmodighet til å vente litt mer enn 11 minutter før du svarer på ditt eget innlegg? Og så burde du prøve å unngå å gjøre de samme skrivefeilene i begge innleggene dine, hvis du vil prøve å framstå som to forskjellige personer?

Kan jo like gjerne si du er samme person og da...... Som plutselig kan å skrive perfekt.....

Skrevet

#2 her, du tar helt feil her, jeg selger ikke Herbalife, er kun kjøper av det. Har ikke interesse av å sitte å selge det kan man si. Men derimot så deler jeg gjerne egen erfaring med produktet.

Du vet, det finnes flere som er oppe på natt, enten pga svangerskapsplagene eller pga ungene, i mitt tilfelle unge som ikke får sove, da han har øresmerter ;)

Skrevet

Noen her som har gått på Herbalife produkter. Vil ned i vekt og tenkte å starte med pulver som kickstart og etterhver gå over til vanlig sunt kost.

Noen her inne som har gått på herbalife shaker?

Jeg bruker til frokost stort sett, de har et par som kan blandes i juice som jeg syntes er gode, mye av de smaker for etter min mening grusomt :)

Men det er jo smak og behag.

Jeg bruker det ikke for å gå ned i vekt da men fordi jeg er syk og ofte ikke klarer å få i meg mat om morran så jeg drikker dette for å få i noe næring.

Brukte det for et par år siden til å gå ned i vekt da byttet jeg ut to måltider, gikk jo ned en del kilo men man må huske at man ikke bare bruker produktet men blir mer nøye på hva man spiser, kutter ut godteri også videre, og i tillegg blir man ofte flinkere til å trene. Så hva som er produktet og hva som er resten er ofte vanskelig å si.

Men de har en energi te som funket veldig bra på meg,

Lykke til ihvertfall :)

Annonse

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Akurat ferdig med min første shake ;)

Har slitt en del med mat så og si hele livet mitt, enten overspiser jeg, eller så spiser jeg nesten ikke i det heletatt, ble anbefalt Herbalife av ei venninne av meg, som selv har slitt med spiseforstyrrelser (hun brukte Herbalife når hun strebet mot å bli frisk igjen, lettere for henne å drikke shaken, enn å spise mange måltider)

Har den med jordebærsmak, kan ikke si den smakte jordebær akurat, men etter min mening smaker den ikke noe i det heletatt, litt merkerlig ettersmak, men ikke så ille egentlig :)

Han som solgte meg produktet skal også følge meg opp til jeg når målet mitt, noe jeg synes er så fint, en egen "mentor" som hjelper meg over kneiker :)

I kveld starter jeg på et 10 ukers onlinekurs, hvor Herbalife lærer meg (og andre) riktig ernæring, trening osv :) Er kjekt å få slik oppfølging og opplæring synes jeg. Så krysser jeg fingrene for at dette vil hjelpe på vekt og tankegang i forhold til mat :)

Har forhør meg med legen før jeg bestilte det da, og hun var positiv til det, siden Herbalife ikke bare er en slankekur, men et hjelpemiddel for et bedre og sunnere livsstil :)

Skrevet

Jeg bruker det i perioder. Å spise et godt gjennomtenkt kosthold er sikkert bedre, men det jeg sliter med er matlyst nÅr jeg stÅr opp og det Å rekke mange smÅ mÅltider i løpet av en dag. SÅnn sett er shakene og proteinbarene veldig ok Å bruke fremfor Å ikke spise noe og heller fÅ søtsuget senere pÅ dagen. Da har jeg et raskt alternativ. Den andre fordelen med herbalife fremfor mange andre pulvertyper er at du kan tilpasse mengde og proteiner til hva du skal den dagen. AltsÅ kan du ta en enkel shake hvis du kun skal sitte pÅ kontoret de neste timene, eller du kan tilsette proteiner hvis du skal trene. Den er todelt, en boks for selve "mÅltidet" og en boks med proteiner du kan bruke i shake eller i smothie ++.

Synes ogsÅ produktene smaker bedre enn andre. Hvis du selv velger Å være distributør er prisen ogsÅ en del bedre.

Skal ogsÅ teste ut den nye serien nÅr den kommer til Norge, Herbalife24, for Å se om det gir meg og mannen min treninbgsutbytte.

MÅ legge til at herbalife (og alle andre pulverkurer) er kun noe jeg bruker samtidig som jeg gÅr pÅ p piller, pga jeg sliter veldig med acne. Det kan bli litt værre av pulverkurer. I hvert fall i starten.

Skrevet

Jeg har prøvd flere typer pulverkurer og kan bare si en ting om Herbalife: ÆSJ!!!

Det smaker dritt, rett og slett. Og er dyrere enn mange andre varianter.

Skal du på pulver og i tillegg ha det litt ok underveis så er NOKA tingen. De shakene er knallgode, og når du rister lenge blir de skikkelig tjukke og gode, i motsetning til herbalife og Nutrilett som bare blir skvip uansett hvor mye du rister.

Skrevet

Jeg har prøvd flere typer pulverkurer og kan bare si en ting om Herbalife: ÆSJ!!!

Det smaker dritt, rett og slett. Og er dyrere enn mange andre varianter.

Skal du på pulver og i tillegg ha det litt ok underveis så er NOKA tingen. De shakene er knallgode, og når du rister lenge blir de skikkelig tjukke og gode, i motsetning til herbalife og Nutrilett som bare blir skvip uansett hvor mye du rister.

Forskjellen er at Herbelife gir ikke en "fiks løsning", det er ikke bare å gå på kurentil man er nede i vekt, når man stopper å bruke NOKA opplever mange at de går opp igjen i vekt, til tross for bedre kosthold. Har selv prøvd dette, og har 3 veninner med samme resultatet. Vi prøvde så Herbalife sammen (slanke- og motiverings venninner) hvor vi også meldte oss på nettkurset dems. Nå er det 2 år siden jeg avsluttet Herbalife "dietten", og vekta mi holder seg på 67 kg, som er min trivselsvekt. Man lÆrer å tenke anderledes, lÆrer om kosthold og ernÆring osv. Det er en grunn til at shaken smaker som den gjør, og det er jo for at det skal motivere deg til å leve et sunnere liv, for du tenker ikke bare "ja, menshaken funket jo sist" om du faller tilbake, ene venninna gjorde det, fallt tilbake til gamle vaner, men siden smaken av shaken er som den er, så gikk hun rett inn for å spise rett igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...