lurer på Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Ivf innsetting 2 egg 25 mars. Fikk mens 8 april, vanlig blødning. Bl.pr 10 april. Tlf. med Riksen i dag der jeg ville planlege nytt forsøk.. Dama jeg snakket med sa at hcg prøven var på 180, GRAVID!!. Fikk beskjed om å teste via urin, hadde ikke gjort det i og med at jeg fikk mensen.. Den var knall positiv med en gang!! Skal ta ny blodprøve i løpet av et par dager. Er en smule sjokka! Har jeg vært gravid men mistet, eller er jeg fortsatt gravid.....?? Noen som har hørt om/ opplevd dette?
Ele Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Det går vel an at du mista ett egg siden fu satte inn to, og at et fortsatt er der og gjør deg gravid. Heldiggrisen!!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Du e nok gravid:) ei eg kjenne gikk hele svangerskapet uten å vite noe før fødselen var i gang. Da måtte hu på legevakten for hu fikk så vondt:) alt går vist an:)
lurer på Skrevet 18. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2012 Tatt ny kontroll blodprøve i dag, så nå er det å vente til svaret på fredag.. Spent!!
Tutla Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Spennende! Krysser fingrene for at dette bare var en "lure" blødning, og at du er gravid :-)
lurer på Skrevet 20. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2012 Hcg verdi på dag 24 var over 500. Har nok mistet, da verdien burde vært høyere. De mener verdien er på veg ned. Ny prøve om 5 dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå