Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Har totalt dilla, spiser 3 brett til dagen. Knaser de i meg... Ikke rart den lille i magen har økt aktivitetsnivået den siste uken
Collette Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Ja, ikke sant det er nydelig? Jeg spiser ca en kilo hver dag! Det smaker bedre enn alt!
Marit 27 Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Har tenkt litt på akkurat det:) kan det ha noe med selve tyggingen å gjøre? Hører stadig om gravide som gjerne vil tygge på rare ting. Ikke det at isbiter er rart alltså jeg selv har fullstendig dilla på rå kålrabi, gulrøtter og tyggis. Er også veldig glad i å pusse tennene. Har dette noen sammenheng tro?
mer enn bare mor Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 oh, yes slenger meg på denne! har kjøleskap med isbitmaskin, og det er gull verdt!!
bambi78 Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Hei. Har hørt at dette med isbitknasking kan vare et tegn på blodbrist, trenger ju ikke vare fallet med dere, men jeg hadde kanskje fått sjekket Hb ved neste kontroll. Ellers, kos dere med isbitene:-)
Collette Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Det stemmer for meg. Hb var 9,0 ved forrige kontroll. Ble anbefalt jerntabletter, men frykter at lysten på isbiter forsvinner. Den nydelige knasingen og den deilige kalde følelsen...
Proppolf juni2012 Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 (endret) I mitt forrige svangerskap hadde jeg dilla på isbiter. Har isbitmaskin på fryseren og den produserte ikke nok i forhold til forbruket så måtte lage ekstra i isposer . Den gang ventet jeg jente.... Hva venter dere? Denne gangen har jeg ingen dillaer men syntes fujii epler er veldig godt, men sesongen er over;(. Endret 17. april 2012 av Proppolf juni2012
Collette Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 I mitt forrige svangerskap hadde jeg dilla på isbiter. Har isbitmaskin på fryseren og den produserte ikke nok i forhold til forbruket så måtte lage ekstra i isposer . Den gang ventet jeg jente.... Hva venter dere? Denne gangen har jeg ingen dillaer men syntes fujii epler er veldig godt, men sesongen er over;(. Jeg venter to jenter, så det er jo litt artig. Har du prøvd Pink Lady epler? De er også veldig gode.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Jeg venter gutt, er også veldig glad i epler Målte hb sist uke og den var 11,5. Så er ikke så altfor lavt Sambo har også blitt smittet og spiser nesten like mye isbiter som meg hi
Proppolf juni2012 Skrevet 17. april 2012 #10 Skrevet 17. april 2012 I mitt forrige svangerskap hadde jeg dilla på isbiter. Har isbitmaskin på fryseren og den produserte ikke nok i forhold til forbruket så måtte lage ekstra i isposer . Den gang ventet jeg jente.... Hva venter dere? Denne gangen har jeg ingen dillaer men syntes fujii epler er veldig godt, men sesongen er over;(. Jeg venter to jenter, så det er jo litt artig. Har du prøvd Pink Lady epler? De er også veldig gode. Joda de er gode de, men de er litt surere, så de fujii eplene var bedre å spise sånn i forhold til halsbrann.
Lille lysglimt 2 Skrevet 17. april 2012 #11 Skrevet 17. april 2012 Jeg har også blitt hekta på isbiter og Fuji epler ;-) Jeg kjøper Fuji eplene enda jeg på Meny.....nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå