Gå til innhold

Når kommer magen?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:) er 12+4 i dag, og venter sånn på at magen skal begynne å vokse:) er mitt første svangerskap:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gravid i uke 14 og har heller ikke mage.Er flergangs fødende :)

Skrevet

Blir lenge til jeg vil se babymagen. Er 14+3 men har en god del fra før på magen :P

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Førstegangs 15+1 her, og begynt å få litt mage nå... men nok fremdeles slik at folk ikke tør å spørre, i tilfelle jeg bare har spist litt mye påskesnop ;)

Skrevet

Magen kom i uke 15

Skrevet

Er også førstegangs og har fått mage nå så folk syns jeg ser gravid ut :-) er 17+3. Magen begynte vel å vokse rundt uke 15. Men har nok vokst mest den siste uken :-)

Skrevet

Er 14+4 og så vidt fått en liten bump, men det kunne like gjerne vært mye godis og øl....

Skrevet

Min kom rundt uke 18 :) er i uke 24 nå, og nå er det ikke noe tvil om at jeg har en liten passasjer :)

Gjest Min1.baby
Skrevet

Hei. Er 12+ 4 i dag og har ikke spesiellt mage enda..Har litt mage fra før da,så den er litt kjip.:P

Skrevet

begynte med gravidbukser i uke 12 alt jeg.... da stakk livmoren godt opp.

jeg kunne godt ha ventet litt til, første gang så du ikke noe før uke 18.

Skrevet

Måtte begynne med mammabukser i uke 6 jeg, ble ubehagelig med de vanlige buksene, spriket liksom litt glidelåsn ;-) Jeg ser antydning til mage. :-) ( er 9+4 no ). Første gangen kom magen i uke20- 22 .

Skrevet

Min kom i uke 19. Gled deg! :)

Skrevet

Nummer 1: uke 20-21

Nummer 2: uke 18-19

Nummer 3: uke 11-12 :-(

Skrevet

Jeg er førstegangs, og selv om jeg har kjent og sett magen uten klær lenge så tror tror jeg ikke folk ser at jeg er gravid enda, ser bare ut som jeg har spist litt mye :P jeg hadde litt mage fra før da, er kanskje derfor. De som vet det ser kanskje en liten forandring. Jeg er 21+3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...