Gå til innhold

Jeg vet jeg er rimlig aktiv her inne om dagen, hehehe. Men kan dere se på denne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil si neg. Har forstått det slik at test streken skal være lik eller sterkere enn kontrollstreken. Denne så svakere ut. Men test i morgen igjen, kanskje den er på vei opp! Lykke til:)

Dette er bare min mening:) jeg har kjøpt cb el tester fordi jeg føler jeg aldri har 100% kontroll med billig testene:)

Okey, for 2 dager av 6 dager nå har de vært sånn som denne, men jeg kan bare fortsette til jeg får sterkere jeg da ;D Jeg går på pergo og skulle hatt EL idag men ser flere får opp til dag 21 så jeg får bare vente å se :)

Tusen takk for svar :)

Negativ...

Hvis du googler positiv eggløsningstest kan se bilder fra andre som har lagt ut positive og negative tester..det gjorde jeg første mnd jeg testet med billigtestene, jeg vet det ikke er lett første gang..

Lykke til :-)

Jeg vil si den er negativ, bruker samme type test selv. Du vil ikke være i tvil hus den hadde vært positiv ;) Teststreken er nemlig sterkere enn kontrollstreken når den er positiv.

Tipper du vil få positiv test i morgen eller onsdag.

Lykke til :)

joha99: Okey, tusen takk, det skal jeg gjøre. Nei, det er ikke lett, blir nesten litt stressa. hehehe :)

Cornflake: Okey, tusen takk. Tittet litt på bilder nå så ser forskjell nå ja. Da krysser jeg fingrene alt jeg kan altså. Ja, bare forsetter frem til dag 21 ihvertfall, blir spennende :)

Annonse

Hei du:)

Testen er negativ, ja. Vil bare dele av mine erfaringer med de testene: Jeg bruker nå faktisk kun å teste i morgenurin. dette fordi det aldri går 4 timer siden sist jeg tissa + at jeg drikker såpass mye på dagtid tydeligvis, at testene aldri blir positive. Gikk litt tid før jeg fant det ut. Nå kun morgenurin. Og det funker supert, selv om jeg sre mange tror og mener el-tester kun skal utføres på ettermiddag/kveld.

Når jeg tester med morgenurin, er dte tydeligvis såpass konsentrert urin, at jeg ofte opplever at testen som egentlig er negativ, blir positiv etter tirdsfristen. Ikke se å testen etter 5 min om du tester med konsentrert urin, da kan du få falskt positivt resultat:)

Lykke til!

Jeg vil også anbefale å teste både morgen og kveld. Jeg fikk negativ test kl 15 lørdag, positiv test kl 23 lørdag og negativ nest kl 9 søndag morgen. Så hos meg kan stigningen måles i kun et kort tidsrom hvertfall. Greit å ikke gå glipp av det.

Anne S: Ja, tror jeg fikk positiv idag, skal legge ut bilde så får dere si hva dere tror :D

Lillefie: Oiii, så morro at vi har EL på samme dag :D Da krysser jeg fingrene for at vi blir gravide sammen. JADDA :D

Du også gikk/går på pergo, kan det stemme? Første mnd min og fikk EL på dag 15 så synes dette er såååå spennende :)

Legger ut testen så dere kan si hva dere tror :)

Annonse

Forresten, dette kan høres rart ut, men føler dere noen ganger at når dere skal ha samleie at det er "fult" der inne??? For meg fikk jeg flere støt under samleie og tilåmed nesten litt vondt etterpå, føltes nesten som om eggstokkene ikke takla trykket. hahahaha! Men fint nå da, og ikke blødd el noe heller så alt er bra :P

Er ganske sikker på at jeg har El idag, hadde positiv test igår og idag, og har sååååå vondt nede i magen, og det stikker når jeg setter meg ned osv, så har en suuuuuper god magefølelse :D

Tusen takk for svar dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...