Gå til innhold

Guttenavn - nr tre - trolig med S i....???

Anbefalte innlegg

Hei,

Kan noen bistå med taste og kreativitet her?

Eskil, Jonas og Sindre

Eskil, Jonas og Sigmund

Eskil, Jonas og Magnus

Eskil, Jonas og ...ah..Aksel, Sigurd, Amund, Sander og navn som slutter på -as er ikke akutelle da de er tatt eller for like.

Alle tips her mottas med enorm takknemlighethet!!

Termin 22. mai.. og enda ikke i nærheten ;).

Vibsy

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928371-guttenavn-nr-tre-trolig-med-s-i/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi hadde Aksel veldig oppe. Hadde vel vurdert det til å glippe - da det lignet litt på Eskil - men så glapp det helt da en tremenning nå heter akkurat det ;). Isak er smågutta veldig på - er ikke så veldig ivrig på bibelske navn - men klinger bra...Hmmm..Bra du liker Sindre - har vært oppe lenge..

Takk til dere to som har bidratt så langt. Flere synspunkt og tips?

Annonse

Ja, Sigmund datt litt ned nå nettopp. Sterkt. Bare det ikke blir for traust? Oskar har vi fått foreslått og smakt litt på..ikke endt veldig opp på, men ser det er populært i Sverige om jeg husker riktig. Sivert kunne gått bare pga Sivert Høyem - hehe. Tenker ellers også at det kan være litt traust..Men gode forslag!

Sindre, Sigmund og Simen følger med fortsatt en stund..kjenner jeg..

Er det kanskje dumt av oss å henge oss opp i "S"..? Andre navn som også passer?

Magnus er nydelig!!! Det hadde vi kalt gutt nr.4, men vi får jente denne gangen. Jeg bryr meg heldigvis ikke om hvor vanlig det er! Det viktigste er at man finner det FINESTE navnet, uansett hvor mange andre som heter det! Mine tre gutter har forholdsvis vanlige navn, og jeg trives veldig med det!!

Annonse

Magnus eller Sindre!! Flotte navn som passer fint til storebrødrene!

Andre forslag;

Eskil, Jonas og Linus

Eskil, Jonas og Aslak

Eskil, Jonas og Marius

Eskil, Jonas og Silas

Eskil, Jonas og Thomas

Eskil, Jonas og Tobias

Eskil, Jonas og Bastian

Eskil, Jonas og Marcus

Eskil, Jonas og Sivert

Eskil, Jonas og Nikolas

Eskil, Jonas og Stian

syns amund og sigmund er flotte navn. sterke navn. det fineste guttenavnet med s.. i.. syns jeg er Siljan. det er så flott!! sambo min skulle egentlig hete det, men droppet det pga det var så skjeldent. noe jeg ser på som positivt

Eskil, Jonas og Siljan :)

• 1 måned senere...

Da har gutten kommet :-) Fin liten gutt som ligner paa sine broedre, men ogsaa er seg selv lik. Navnedebatten har laast seg i heimen. En av oss har hatt Oskar som favoritt, og en har hatt Sindre. I gaar kom vi fram til at vi begge liker Simen. En ulempe er jo norsk uttalelse opp mot engelsk betydning. Er det noen som har syn paa navnet Simen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...