Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 I dag har jeg hatt fryktelig mye stikking og sårhet nedentil, det sitter sånn noen centimeter over skambenet. Tenkte først det var hodet som fester seg, men ville ikke det da vært vondt mer innvendig på en måte? Noen som vet? Kan ligamentsmerter sitte på midten? Mageboeren er fryktelig aktiv, så kanskje han ret og slett har ramt ei nerve Er 34+5 i dag og urinprøve fin, så er ikke uvi.
Mamma♥09♥12♥ Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 I dag har jeg hatt fryktelig mye stikking og sårhet nedentil, det sitter sånn noen centimeter over skambenet. Tenkte først det var hodet som fester seg, men ville ikke det da vært vondt mer innvendig på en måte? Noen som vet? Kan ligamentsmerter sitte på midten? Mageboeren er fryktelig aktiv, så kanskje han ret og slett har ramt ei nerve Er 34+5 i dag og urinprøve fin, så er ikke uvi. Kanskje det er voksesmerter?
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 har akkurat samme type smerte i blant.. trur det er hodet som kommer inntil nerver, skikkelig smertefullt kan det være!
Multear Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Det er nok hodet som rører på seg helt nede i livmoren. Jordmor sjekket leiet i går (er 36+3) og lillegutt ligger godt nede med hodet. Når han strekker seg/rører på hodet er det stikkende smerter helt nede i livmora. Kjennes ut som om noen stikker strikkepinner oppi skjeden min!!! Det er vist et godt tegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå