Gå til innhold

Enda mer venting -.-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savnet meg forresten?? ;) hihi

Ringte st.olavs i dag, og jeg skal få innkalling til ny undersøkelse før videre opplegg! Gjett om jeg kommer til å være en galing på å sjekke postkassa da, da!

Bah, er så lei av veeentiiiiing!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja! savn! miii tuuuu! ringte inn mens idag... vente på post, så får vi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............

;)

Skrevet

Kanskje det er normalt å få en ny undersøkelse etter endt 1. forsøk?? Skal tro hvor lang tid det tar ? Håper iallefall innen en mnd?!

Skrevet

jeg skal ikke ha undersøkelse, kanskje jeg ordla meg litt feil, bare lei av ventinga... håper d går fort Tussi;) de vil vel bare forsikre seg om at du får best mulig opplegg for deg?? klem

Skrevet

AHA, skjønnær! :D Litt treig jeg også da.. ;)

Ja, det er vel bare det... Jeg har jo også spurt om å prøve noen runder med noe "annet" før eventuelt uttak også, så :)

Skrevet

da får vi satse på at det blir BLINK!!! :)

Skrevet

Jæææ :D Når jeg får gått ned litt mere i vekt nå, så skal det bli PANG!!!

Hvordan ligger du an i løypa nå da?

Skrevet

så flink du er!! skal igang med medisiner om ca 20 dager.. høyere dose på sprøytene denne gang, så får vi håpe det blir flere egg;) får info i posten om datoer etterhvert;)

Skrevet

2. forsøk eller??

Skrevet

japp!! har jo egentlig bare begynt, men synes det er nok venting allerede.... så all respekt for alle de som har holdt på lenge:) du da??

Skrevet

Jeg hadde mitt første uttak i begynnelsen av desember. Har siden da satt i 3 søte egg i livmora som ikke ville bli med videre... :(

Så det har jo gått fort egentlig!

Skrevet

Ja, neste gang <3 Nå ser jeg fram mot sommer og sooool og trening og gå ned i vekt! Jippi :)

Skrevet

jeg har savna deg vettu :) men holdt meg litt mer unna bim jeg og :P

lei av venting her og... fryseforsøket blir ikke før siste uka i juni :( det er lenge til!!

Men vært hos homeopat, så nå skal jeg mekke denne babyen sjæl :D

Skrevet

Denne våren/ sommeren blir det babybooooooooooooom:):):) gleder meg i hjæææl til den positive testen!!! Kribler i magen bare jeg tenker på den;);) Og første UL,.. hvor vi ser det fantastiske lille hjertet,... og UL der vi ser vår lille baby "vinke" til oss for første gang,.. åhhhhhhh,... nå klarer ikke denne jenta å vente stort lenger hvert fall!!

PS: Er så ikke så mye på bim lenger jeg heller!! Mulig jeg snart skal i gang med fryseforsøk,... men det er naturlig syklus, så spørs om det klaffer med el og sånn!! Men jeg er så klar jeg nå,.. sprekker snart!!

Dilemma: sykemeld - ikke sykemeld.... Kjeder meg egentlig hjemme,... men tror kroppen trenger litt ro. Blitt noen runder kan du si...!! Men dette blir den 8. og siste runden,... For lille venn,.. nå kan du vel klamre deg fast hos mammaen din???

Skrevet

Ikke før i slutten av Juni ja.. Her er det jaggu bare å vente!! Blæh :) Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Skrevet

liker forresten nikce ditt adine ;)

Skrevet

nicke*

Skrevet

eeelsker ditt og :D

tror vi kom frem til det helt uavhengig av hverandre :P

Nei nå skal jeg bli gravid, for jeg blir så lett gravid, og jeg er veldig fruktbar, så skjønner ikke hva jeg driver å henger her på ass.bef for :D - er det ikke sånn for dere og jenter :D

tenker at spira sitter før fryseforsøk jeg nå :)

i magictown går jo alt på skinner :P Ingen problemer lenger !

stikker å tar meg en deilig svømmetur ved palmene på stranda nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...