Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 ... som synes det er UMULIG å røre ut klumpene i flere av nestlégrøtene? Selv når de har stått en stund er det fortsatt klumper! Gutten min sin favoritt (havregrøt-ris-hvete) er den verste. Noen tips til å få bort klumpene?
Edelweis Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 ja sånn er det her også, men jeg bryr meg ikke om det. har alltid bare hatt litt klumper i grøten!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Ja, lillemannen bryr seg ikke stort heller, men mammaen hans lurer fælt! :-)
It's all about me Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Jeg brukte et krus istedetfor skål. Hadde i vann først før litt og litt av pulveret med røring mellom hver. Ved å ha det i et krus kan du røre mye hardere. Sjeldent jeg fikk klumper på den måten.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Jeg brukte et krus istedetfor skål. Hadde i vann først før litt og litt av pulveret med røring mellom hver. Ved å ha det i et krus kan du røre mye hardere. Sjeldent jeg fikk klumper på den måten. Rører i krus jeg men har pulveret i først. Skal teste å bytte imorgen.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Ikke bruk kokende vann, la de avkjøles eller bland det med litt kaldt vann før pulveret has i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå