Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg er blitt plaget med treg mage, det har neste stoppet opp. det gjør veldig vondt når jeg skal bommelom Magen har sunket god ned og etter det så har forstoppelsen startet. jeg drikker masse vann, går en liten tur hver dag og drikker biola. ser mange skriver svisker, men det er det verste jeg vet om!!!! Trenger noen tips til få det i gang!! sorry for eit ekkelt innleg! but thats life
b77h Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Kiwi er også bra! Men det jeg virkelig vil anbefale er et kosttilskudd fra Herba Plus som heter Lax Plus. Jeg har kjøpt det hos soneterapeut/naturterapeut, og det skal være helt ufarlig i forhold til graviditet. Jeg brukte det sist jeg var gravid, og kjenner jeg må i gang med det nå snart. Det gjør at systemet fungerer, uten at det blir noen flush-effekt... Har også en mormor på over 90 som er svært fornøyd med de ;-) Du kan lese mer her; http://www.herbaplus.no/produkter/
På'n_igjen! Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 har du prøvd duphalac? er avføringsmiddel som er trygt for gravide. en olje du skal drikke jeg har gått av og på på denne, og den smaker igrunnen bare sukker så er helt kurrant
Valmuen Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 For meg funker en spiseskje linfrø hver kveld, som jeg blander i youhurt og spiser, med masse vann til. Klarer heller ikke å spise svisker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå