Gå til innhold

bestille UL? Tror jeg har en SA

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg begynte å blø på torsdagkvelden, mengden økte på utover fredagen og på lørdag blødde jeg litt mindre enn vanlig mens.

Hadde menssmerter også..

Pga av bekymring rundt SA var jeg og målte hcg på fredag, og i dag, det var en bitteliten stigning, derfor skal jeg tilbake om en uke for å se hvordan utviklingen er da..

Nå har det seg slik at nå var det frisk blod på papiret når jeg var på do.

Er det noen steder i Trondheim man kan komme raskt inn til UL for å bekrefte/avbekrefte SA?

Endret av *gravid90*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å lese at du i verstefall aborterer. Husk,mange blør under svangerskapet uten at noe er galt :)

Hva med å e legen om henvisning til sykehuset for UL?

Sender deg gode ønsker, og håper det går bra!

Skrevet

Legen ville vente med UL til etter neste legetime som er om en uke ut fra hva HCG nivået viser da...

Skrevet

Synes du skulle mase på legen om å få ul nå, er jo forferdelig å gå slik og vente :-/

Tror jeg hadde bestilt time hos privat gynekolog hvis ikke, du får sikkert time veldig snart hvis du forklarer situasjonen.

Lykke til, håper det bare er ufarlige blødninger!

Skrevet

Ja, det er forferdelig å vente, dagene er lange!

Hvis jeg begynner å blø igjen, kommer jeg til å ringe en privat klinikk. Jeg håper det er ufarlig!

Skrevet

kjære deg!

Jeg opplevde det samme i høst. Og jeg angret veldig på at jeg ikke sto på mitt. De sa alt var normalt, men det var det jo ikke. Jeg ble bare værre noe som førte til SA. Dra til legekontoret ditt og be dem om å henvise deg til kvinne/barn senteret på St. Olavs fordi du blør og har vondt. Jeg kom inn på minuttet og fikk veldig god hjelp der. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...