Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Er det normalt med murringer, menssmerter og strekninger enda, i uke 20? nettopp fått påvist forliggende morkake og litt stressa av det, med tanke på alle jeg leser om som får blødninger ol...
*minime* Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Jeg har også forannliggende morkake både i dette å mitt forrie svangerskap. Har ikke hadd blødninger i noen av de :-) hvis det trøster litt :-) hender også at jeg har mensmurringer innimellom.
Knerten <3 Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Jeg har også forannliggende morkake både i dette å mitt forrie svangerskap. Har ikke hadd blødninger i noen av de :-) hvis det trøster litt :-) hender også at jeg har mensmurringer innimellom. Forliggende som i previa posterior? ikke foran på magen.. Har den flyttet seg oppover igjen før fødsel da? Har du fått føde normalt?
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Jeg er også plaget med menssmerter/ murringer, og har stort sett vært det hele tiden. Det er ikke kynnere, og til tider ganske så plagsomt. Men du er altså ikke alene. Skulle spørre jordmor om det i går, men glemte det (!) Er uke 27+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå