Gå til innhold

Matboks til barnehage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale steder de selger praktiske og fine matbokser? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tupperware har to typer jeg bruker mye i bhg.

Den ene er 3 bokser der 2 passer inni den største. Genial til frukt, kjeks på tur osv. Den store er passe til brødskiver pluss en yoghurt.

Den andre er lunsjboksen med uttagbart romskiller. Den er større og brukes på turdagene der vi lager lunsj.

Begge to er helt knall her i huset.

Se etter lunsjbox og babuska trio på tupperwaresiden.

Skrevet

Ser at en del av de som selges på nettbutikkene over også finnes på Meny, Rema og andre matbutikker - billigere. Det inkluderer noen med flere rom. Men utvalget varierer jo, så det er i grunnen bare å kikke neste gang du er innom :)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Gjerne litt sent men denne er super, plass til skive, middagsrester, frukt, grønnsaker osv.. KOmmer i salg i uke 40-43, men kun i knall rosa. er jo rosa mnd =)

post-850772-0-66748000-1348489654_thumb.jpg

Skrevet

Disse er supre, med et stort rom til brødskiver f.eks og to mindre til frukt/ grønt eller annet småsnacks. Har brukt mine bokser i et års tid nå og aldri opplevd lekkasjer. Anbefales!

http://www.matpakkebloggen.no/p/kjp.html

Fin blogg, med mange gode og lettvinte matpakketips også :)

Skrevet
Hvor kommer denne i salg?

Hvis det er tupperware sin du tenker på så er den i salg fra nå uke 40-43. Koster 179,- og til nå er den kun i rosa. Landsdekkende, jeg hører til i Bergen men er behjelpelig med frakt og slikt også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...