Gå til innhold

Ordinær ultralyd imorgen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er så nervøs!:) Er bare 16+4 så har fått ganske tidlig.. håper alt er bra med bebiss <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen :)

Venter fremdeles på time jeg :(

Skrevet

Skal om 2 uker... da er jeg 19 uker:-):-)

Skrevet

Elsa88: Tusen takk:D Åh hvor langt er du pÅ vei da? Jeg var hos legen min nÅr jeg var i uke 12 .. og fikk brev kanskje 2 uker etterpÅ.. kjedelig Å vente da:/ Du kan ringe sykehuset og spørre?? Det gjorde jeg.. :P utÅlmodig sjel! Hehe:)

nurkisimaven: SÅ spennende:D Lykke til ..:)

Skrevet

Elsa88: Tusen takk:D Åh hvor langt er du pÅ vei da? Jeg var hos legen min nÅr jeg var i uke 12 .. og fikk brev kanskje 2 uker etterpÅ.. kjedelig Å vente da:/ Du kan ringe sykehuset og spørre?? Det gjorde jeg.. :P utÅlmodig sjel! Hehe:)

nurkisimaven: SÅ spennende:D Lykke til .. :)

Jeg er 14+3 :) jeg gÅr bare til jordmoren og hun skulle sende det til sykehuset nÅr jeg var der i uke 8.

Var pÅ sykehuset for 2 uker siden for Å ta blodprøver, tenker at de venter med time til ul til de fÅr svarene,

Men skal ringe jordmoren i morgen ang prøvene og da kan i spør om hun har sendt inn til sykehuset :)

UtÅlmodig sjel jeg og men prøver Å begrense det litt :P

Skrevet

Koselig :)

Skal selv på ordinær ultralyd i morgen :D (er 20 uker, så ja du er heldig som fikk tidlig! :D )

Blir spennende å se kjønn og slikt, men mest av alt er jeg spent på å høre om alt er bra med knøttet! :)

Lykke til i morgen! :)

Skrevet

Lykke til 90210!! :) Når har du time? Det her blir spennende.. ligger å er veeeldig nervøs nå !!:))

Skrevet

lykke Til du er heldig=) skal på ul i neste uke! gruer meg oxo! føler meg ikke gravid i d hele tatt! :S

er dette din første? når har u tme?

Skrevet

men skal ikke på ordinær før i uke 20 sent

Skrevet

Synes dagene går seint.. sykemeldt pga bekkenløsning... Gaaah...

Skrevet

Har man med urinprøve på den ordinære ultralyden?

Skrevet

Det gikk veldig bra. satt 4 dager tilbake så er 16+0 idag.. det går bra så lenge alt var fint<3 hun gjetta på jente men hun sjekket ikke ordentlig:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...