Gå til innhold

Skifte bilstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sønnen min sitter i bilsetet (0-13kg) er bena hans så lange at han må trekke dem sammen! Har hørt at tommelfinger-regelen på når en skal skifte sete er når barnets ører stikker over kanten, men sønnen min sitter ikke behagelig i det hele tatt. Hva ville dere gjort? Han veier kun 10 kg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skiftet ved 9 kg, skulle jo ha nytt uansett. Bedre å skifte nå så baby sitter godt :)

Skrevet

Du skal ikke vente til barnets ører stikker over kanten, du kan skifte lenge før hvis annet tilsier det.

Det med ørene over kanten er tegnet fopr når en Må bytte.

Du skriver ikke noe om alderen, men høres ut som gutten din er mer enn stor nok til å bytte til neste sete.

Skrevet

Du skal ikke vente til barnets ører stikker over kanten, du kan skifte lenge før hvis annet tilsier det.

Det med ørene over kanten er tegnet fopr når en Må bytte.

Du skriver ikke noe om alderen, men høres ut som gutten din er mer enn stor nok til å bytte til neste sete.

Takk for svar! Gutten min er 7mnd.

Gjest stårma
Skrevet

Vi byttet sete da mini var 6mnd og veide nesten 9kg. Han satt ikke noe godt i babysetet sitt lenger. Vanskelig å forklare, men følte han satt "feil". Setet vi byttet til var størrelsen større og for større babyer, selv om vekten sa 0-18kg så var det et mye større setet og anbefalt fra 6mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...