Nikamo Skrevet 17. april 2012 #26 Skrevet 17. april 2012 Fra Gullhaug til Falkensten montessoriskole tar det 22 minutter å kjøre, mot 30 minutter fra Revetal. Og Re strekker seg jo myyye lengre mot Horten også, så det er ikke et argument mot Re i hvert fall
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #27 Skrevet 18. april 2012 I Horten er det enda mer rus enn i Holmestrand- Jeg er født og oppvokst der, men har nå flyttet, for der bor jeg IKKE med barna mine. Tønsberg er veldig fint!
ScaryMama Skrevet 18. april 2012 #28 Skrevet 18. april 2012 Desverre er det ikke barnehage på Falkensten montessori så det må bli holmestrand montessori;) Vi er heldigvis ikke avhengige av tog så vi trenger ikke bo i nærheten av sentrum...
Bonanza Skrevet 26. juni 2012 #29 Skrevet 26. juni 2012 Hei Strik! Hvordan har det gått i beslutningen om å flytte? Jeg bor ikke langt fra Gullhaug, og om dere velgerne flytte til Holmestrand så er dere hjertelig velkommen til oss . Men både Tønsberg og Re er flotte plasser som jeg også gjerne kunne bodd i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå