Gå til innhold

Prøvetiden er i gang!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ca 12. mai kanskje? Siste mens begynte 12. april, men jeg har en ganske ustabil syklus. Har gått på piller i 5 år og det har vært helt fantastisk regelmessig, men nå går kroppen tilbake til gamle vaner =/ Vanligvis er syklusen min iallefall lenger enn 28 dager.

Så spennende, masse lykke til:) Jeg er i 2pp nå og tror jeg hadde el for et par dager siden. Har gått på pillen i 8 år med ekstremt ustabil syklus men det virker som om kroppen hentet seg inn igjen veldig fort:) Blir spennende å følge deg fremover:)

Jeg driver fortsatt og lærer meg alle forkortelsene og prøver å sette meg inn i alt:)

Annonse

Okay :) Jeg hadde også ustabile sykluser, men bruker el-tester for å lete opp el, og så regne meg 14 dager frem når jeg fikk positiv el-test. En gjennomsnittlig lutealfase varer i 14 dager, altså tiden fra el til ikm :) Jeg er i min 11 pp nå og håper det går raskere for dere enn det gjør for meg :)

Jeg vet ikke om jeg har lyst å kjøpe el tester og finne ut akkurat når jeg har el for jeg er så redd at jeg kommer til å stresse veldig mye med det. Har egentlig litt lyst å ikke vite, hvis du skjønner...hehe:) Men jeg kjenner jo etter sympomer og prøver å følge litt med:) Dessuten fikk jeg veldig mye slim for ett par dager siden og har aldri hatt det før, så jeg tror det var el.

Håper spiren fester seg snart hos deg da:)

Ja, får håpe vi ikke kommer til å slite med det. Nå i begynnelsen er jeg iallefall lykkelig og naiv og tror det kommer til å gå fort ;) I følge div eggløsningskalkulatorer har jeg EL ca 26-28 april, så jeg tenker å forføre gubben ca annenhver dag fra 20 til begynnelsen av mai :P Da har iallefall jeg gjort mitt, så får vi se hvor kjappe disse svømmerene er =)

Jeg tenker også å drøye med ELtester og sånn. Skal prøve å ikke stresse med det. Veldig lett....

Da er vi i samme båt! Vi har også nettopp begynt å prøve, og er veldig spent, men har heller ikke prøvd EL tester siden det er så ferskt, men antar at jeg har EL sånn rundt denne tiden :D Gleder meg til å følge dere og lære alle forkortelsene jeg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...