Gå til innhold

uff.... nå tror jeg benet sprekker snart :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

er meg som var innlagt runnet tarmslyng for noen dager siden.... innlegg lenger ned!

har lymfødem i benet, og etter at jeg dro hjem har kroppen min blitt helt gal.

jeg spyr opp nesten alt jeg spiser, selv om jeg ikke får i meg mer en maks 5-700 kcal om dagen (og av dette spys 70% opp)

likevel har jeg gått opp nesten 6 kilo på 4 dager. tisser nesten ikke... kroppen sparer på det den kan, og i dette tilfellet - vann.

benet mitt har derfor blitt 13 cm større enn det andre. øker gjennomsnittlig 2 cm per dag. det er så stort at det nesten ikke kan bøyes, og er smertefullt som bare f.... kunne drept noen med benet, det stikker og klør enormt i det, og nå sprenger det snart... har noen steder med anntydninger til utposninger av væske.

aaaarg........... kan ingenting bare gå greit?

jeg er ikke noen klager av natur, men nå er jeg det. med de to andre guttene gikk jeg 21 og 18 dager over termin, men jeg klagde ikke.... den ene gikk vannet på, og først 6 dager etter vannet gikk ble han hentet ut. jeg godtokk alt da.

hva skal til for å få dem til å se min side her? frykter å bli ufør av alt dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... du må nok komme deg på sykehuset igjen!

De kan da ke overse alt som skjer med deg? Kjenner jeg blir irritert på dine vegne...

Skrevet

takk... det hjelper å se at jeg ikke er helt tullerusk....

om nettene beveger noe av vannet seg opp til rundt kneet, slik at det ikke kan bøyes i det hele tatt. blir da med et ben som står i samme vinkel, og er ikke så lett å komme opp av senga da :-|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...