Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker Kristin og jeg liker Agnethe. Syns Kristin Agnethe klinger bedre enn Agnethe Kristin da, men det er meg.

Ellers er Andre veldig oppbrukt som andrenavn da. Kenneth er ikke så mye brukt nå til dags, men Andre liker jeg ikke. Joakim er fint. Finere enn Kenneth. Dette er min mening da.

Hvis dere er enige så er jo saken grei :)

Personlig likte jeg ingen av de. Agnethe Kristin var utrolig tungt og klinger ikke godt sammen synes jeg. Kristin Agnethe, som Kattla nevner, har bedre klang og flyt. Kenneth André havner i harryskuffen hos meg dessverre...

Jeg liker Kristin og jeg liker Agnethe. Syns Kristin Agnethe klinger bedre enn Agnethe Kristin da, men det er meg.

Ellers er Andre veldig oppbrukt som andrenavn da. Kenneth er ikke så mye brukt nå til dags, men Andre liker jeg ikke. Joakim er fint. Finere enn Kenneth. Dette er min mening da.

Er ca helt enig i denne. Kristin og Agnethe er fine, men litt tungt sammen slik du skrev. Heller et av dem eller motsatt rekkefølge.

Liker ikke Kenneth eller André, beklager- men Joakim er fint.

Men samtidig er dette personlige og egenartede navn å velge (for tiden), så det er forfriskende med noe annet enn det man hører hele tiden. Gå for det dere liker, så blir det bra :-)

Annonse

Agnethe er et fint navn, Kristin er helt ok, men når det står som andrenavn slik som her blir det vel Kristiiin og det er jeg ikke noe fan av.

André er heeeelt intetsigende og oppbrukt som andrenavn, det blir liksom ikke noe selvstendig navn lenger bare et påheng for å fylle opp. Liker hverken Kenneth eller Joakim, men det kan ha med assosiasjoner å gjøre.

takk for innspill.

jeg vil ikke ha noe motenavn. :)

grunnen til andre som mellom navn er at broren min har det, og jeg er veeeldig gla i broren min.

vet ikke hvorfor men jeg er veldig fan av dobbeltnavn. sikkert fordi jeg ikke har det selv.

jeg får tenke litt mere på det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...