Henemor Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Er så lei! Andregangsfødende, og har gått lenger på overtid denne gangen enn sist. Forrige fødsel startet med vannavgang, uten noe forvarsel, 4 dager på overtid. 7 timer senere var hun ute. Flott fødselsopplevelse, og har ikke gruet meg noe til denne fødselen overhodet, før nå. I morgen går fristen ut, da settes jeg igang. Men er nå da litt bekymret for at det skal bli en lang affære... Hører at igangsatte fødseler varer lenger og ofte verre enn en fødsel som starter av seg selv. Huff, vet ikke hvor jeg skal med dette innlegget, men er bare så frustrert. Hadde overhodet ikke forventet dette scenariet.
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Du får satse på at det starter inatt av seg selv Ta en skikkelig runde med mannen,hihi,det kan gjøre susen Lykke til!!!!
Leirha Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Det høres nesten ut som om noe jeg kunne ha skrevetpå slutten av sist svangerskap. Første gang gikk jeg 4 dager over termin, neste gang gikk jeg 11 dager over termin. Trodde seriøst ikke det var noe unge der inne lenger! Og som du sier, så tenkte ikke jeg heller på noe fødsel med bekymring, før det seriøst begynte å dra ut.... Skulle til vurdering dagen etterpå, men heldigvis startet fødselen spontant kveldenfør, og svup, så var han ute før det var gått to timer. Treg å kommei gang, men en rakettnår han første kom! Lykketil!
Lykkeby2 Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Fødselen behøver ikke å ta lang tid selv om en blir satt igang. Jeg tror dette har mye sammenheng hvor klar kroppen er for fødsel. Ettersom du er så lagt på overtid og har født en gang før vil jeg tro at kroppen din bare trenger en liten dytt til å komme igang. Selv ble jeg igangsatt med min første og den aktive delen av fødselen varte bare i 4 timer. 7 timer totalt fra første sammentrekning. Jeg fikk bare modningstabletter, og så tok kroppen seg av resten... Lykke til!
Henemor Skrevet 21. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2012 Lang tid tok det ikke nei! Fikk to modningstabletter for kroppen tok styringa. Fra første rie til gutten var ute tok det to timer. :-D Fra 3 cm og de tok vannet gikk det 45 minutter hvorav 6 med presserier. Fantastisk opplevelse, kroppen gjorde som den skulle og jeg klarte å la den jobbe selv. Deilig! Ingen sting heller. Gutten var 4100, 54 cm og 37 i hodet. Drømmefødsel for meg, veldig glad det gikk så fort og fint.
*Sammy* Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Samme her, ble igangsatt og det tok nesten to døgn før det ble rier av det, men fra første ri til snuppsen var ute tok det 2 timer. Intenst, men for en topp form etterpå, var oppe å dusjet 15 min etterpå. Ingen rifter og ingen sting, ( bare litt hemorider) Nå har det gått 6 dager og en skulle ikke tro at jeg nettopp har født, sluttet å blø i går også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå