Maimamma`n Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Held på å tørne, fordi beina kriblar om natta så eg ikkje får sove. Det er ikkje kramper, men meir som "mauring". Nokre gongar kjem det dersom eg har vore aktiv på dagen, andre gongar viss eg har tatt det med ro. Har starta med magnesium for eit par dagar sidan, og håpar det vil gjere det betre. Gler meg til ungen er ute, for då brukar det å gi seg nokså raskt. (Er 33 v. med nr 3) Fleire råd????
bolla12 Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Lest flere tråder her om urolige bein. Skjønte rett og slett ikke hva det var snakk om.....helt til for tre-fire kvelder siden. Herregud det er slitsomt. Må konstant røre på beina og snu meg i senga. Jammen godt det ikke er lenge igjen sier bare jeg. Oppkast i flere mnd, bekkenløsning, svangerskapsdiabetes med insulin, halsbrann, søvnproblem og det ene etter det andre Fantastisk at vi får tidenes premie til slutt
S_Dreams Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Har slitt med det samme de siste ukene. Prøv å ha en varmeflaske nede med beina. Det hjalp veldig hos meg:)
Maimamma`n Skrevet 16. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2012 Takk, begge to. Skal prøve varmeflaske. Har prøvd det motsette, å legge beina oppå den kalde dyna. Jammen bra det blir slik ein fantastisk premie, ja.
K_77 Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Ja det er utrolig frustrerende med sånne bein, hadde det forrige gang og også denne gangen. For meg så hjelper det å tøye leggene, pluss å dunke i tjukkleggen når den er helt slapp, - hvis du skjønner? Som en slags massasje. Har også hørt at støttestrømper hjelper. Med meg så har det mer eller mindre gitt seg nå, begynt på litt magnesium og bruker støttestrømper (mest for ikke å få åreknuter, men ser du til at det kan virke mot rastlause bein også). Lykke til!
Liten skatt i mage <3 Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Har samme problemet her og her hjelpe det med å spylekaldt vann på beina. Magnesium skal også hjelpe om man virkelig er plaget!!
Mamma i vinden Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Her hjalp det veldig med magnesium. Står 1-2 tabletter på boksen. Jeg tar en tidlig på dagen og en rett før leggetid og beina har blitt helt fine og rolige. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå