Amedillo Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 En liten glad melding Var på ultralyd i dag,og fikk se en pitteliten krabat med dunkende hjerte var ikke mer enn 6 mm. Men det var betryggende å se og nå er jeg litt roligere. Dette skal nok gå bra
Gjest AnnaMathea Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Så gøy! Veldig moro å se:) Vi skal på ul når jeg er 12 uker og jeg gleder meg!
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Ååå, så gøy var du hos han Steier?
Amedillo Skrevet 16. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2012 Ja, det var veldig deilig å få se hjertet som banker. Nei, jeg var hos ultralydklinikken. Kostet 1200 tror jeg (samboer betalte) men fikk med bilder og cd med hjertelyd De var veldig hyggelige. Går jente tilbake neste gang. Har lyst i 12. uke også Anbefaler hvertfall ultralydklinikken. (Fikk forresten timen i går )
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Ja, det kan jeg tenke meg .. Jeg skal til ultralydklinikken i uke 12, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge hehe ! Jeg har jobbet med hun som tar ul på ultralyklinikken, så det er ekstra gøy å gå til henne synes jeg .
Sibabyno Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Såååå kjekt!! Jeg gleder meg til fredag for da skal jeg se hva som skjuler seg i magen min da er jeg 7+3
Amedillo Skrevet 16. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2012 Ja, det kan jeg tenke meg .. Jeg skal til ultralydklinikken i uke 12, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge hehe ! Jeg har jobbet med hun som tar ul på ultralyklinikken, så det er ekstra gøy å gå til henne synes jeg . Var kjempe koselige, og jeg gleder meg til å komme tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå