Gå til innhold

Usikker... Abort?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid, ikke planlagt, brukte p-piller (kan heller ikke huske eller skjønne jeg har glemt noen).

Er usikker på om jeg orker, vil og klarer ett barn nå. Er riktignok snart 27 år gammel, men jeg skal snart flytte, begynne i ny jobb osv. Ett barn var ikke i de planene, iallefall ikke enda...

Er så fryktelig usikker på hva jeg skal gjør. Er 6 uker på vei ca, når må jeg kontakte lege for å få henvisning til en evt abort? Og kan jeg "booke" time til abort når jeg er så usikker, og heller bare droppe å møte opp om jeg ombestemmer meg?

Mange tanker og følelser for tiden... :(

Fortsetter under...

jeg ville ringt legen med en gang, og feks amathea?

som 27åring er du voksen, og barn passer aldri helt, -men det passer sørenmeg ganske godt likevel. jeg er et år eldre enn deg, i fulle studier og venter nr tre. ja, jeg lever litt annerledes enn mange av mine venner som ikke har barn, men nå som barna først er født, kunne jeg ikke tenke meg en verden uten heller.

dersom du likevel ønsker abort, så gjør det så fort som mulig. ikke alle leger henviser til abort, så ring med en gang og snakk med din. og ta i mot en god prat på forhånd, så klarner tankene litt bedre. for det er mye hormoner og greier som spiller inn også, sånn i starten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...