Gå til innhold

Når pakker dere sykehusbagen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja.., hva er "siste" frist her? :P hehe..

Jeg er akkurat 37 fullgåtte uker idag, og har hatt murringer siden jeg sto opp omtrent. Er andregangs, og husker ikke hvordan det var sist, annet enn at jeg trodde jeg hadde kynnere da fødselen startet.

Nå lurer jeg på om det kanskje ikke begynner å bli påtide å pakke bagen, selv om jeg har noen uker igjen..men føler meg liksom ikke klar til det :P hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg syns det er vanskeleg å pakke bagen, eg. Mest fordi at alt eg treng å ha med på føden er ting eg brukar til dagleg. Dei same kleda, toalettsaker og slikt. Einaste er ammeutstyr og nokre småplagg som kan ligge klar. :)

Lykke til, med pakkinga og mest med fødselen. :)

Skrevet

jeg er 37+4 og pakka baggen for et par uker siden og satte den i bagasjen i bilen.

det jeg gjorde var å handle inn et par nye joggebukser,truser og sokker og tok med gensere og t-skjorter jeg ikke bruker så ofte og slengte oppi amme-bh og vanlig bh og kjøpte extra dusjsåpe,deo,shampo osv.som jeg la i,så slipper jeg å tenke på å måtte ta med det jeg allerede bruker;)sminke tar jeg ikke med.

mulig latskap fra min side å handle inn dobbelt,men da er det klart hvertfall;)

Skrevet

Jeg er bare i min 29. uke, men begynner så smått å planlegge å pakke bagen om et par uker :o Men så er jeg førstegangs og har angst for å ikke være forberedt da ;)

Skrevet

Jeg er 35 uker nå, og sist kom snuppen 15 dager før termin. Hadde ikke pakket noe da. Så da fikk jeg noen morsomme overraskelser når jeg åpnet baggen som mannen hadde pakket i full fart... Hehe:) Derfor kommer jeg til å være tidlig ute denne gangen.. Men han skal ha for veldig god innsats ;) lå bla kubbelys og en pose med ris oppi.. Men når vi ankom fødestuen, hadde de allerede tent masse lys. Så var veldig koselig atmosfære der :) Åå nå gleder jeg meg veldig kjenner jeg :)

Skrevet

Med andre mann gikk vannet uke 36+4 og da var sykehusbaget ikke helt klar!!!!

Denne gang har jeg begynte å pakke den allerede uke 33+4 ;)

Skrevet

Vi er 32+5 i dag og forrige uke spurte mannen min om ikke jeg skulle pakke baggen snart. Jeg syntes det var litt tidlig, men vi liker å ha ting på stell og siden vi er førstegangs så begynte jeg å handle inn det vi trengte. På lørdag tok vi siste shoppingtur for å få inn det vi trengte til mini og natt til søndag startet riene. Så da var vi veldig glade for at vi var tidlig ute med å få allt i stand:D ligger nå på sykehuset å har fått stoppa riene, så vi håper at mini blir i magen noen uker til:) flaks har vi hvertfall hatt og det skader jo ikke å pakke litt tidlig:)

Skrevet

Har ikke tenkt på hva jeg skal ha i baggen engang, er 38+2. Tar det nok når det først skjer tenker ejg, er jo ikke så mye som skal med alikevel.

Har derimot pakket en liten veske med litt babyklær som skal være med, mer nøye på det da jeg ikke vil bruke sykehusklær på babyen.

Skrevet

har satt fram kofferten (funnet ut at den er greiest siden jeg kan være i 3 døgn, og det er kjekt å kunne låse inne kamera og sånt..) funnet fram bind, litt og noen småflasker til meg med såpe og sånt... ellers ingen ting, men skal gjøre det denne uka er planen. 37+5 idag. Skal ha med en bitteliten bag inn på selve føden, så kan pappaen hente kofferten med det jeg trenger til oppholdet når vi er kommet på rommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...