Gå til innhold

Vinter-barn, 4 etasjer uten heis, i byen

Anbefalte innlegg

Jeg venter ett vinterbarn (termin desember). Jeg bor i 4 etasje, uten heis. Ikke tillatt og ikke tør jeg sette vognen nede i gangen, så vognen må være med opp, evt settes i boden 1 etasje ned fra inngangen.

Kommer til å bruke vognen endel på asfalt siden jeg bor i byen. Jeg er altså ute etter:

*En lett vogn (opp og ned trapper)

*En med gode hjul til snø/slaps

*Varm på vinteren

*Gjerne en jeg kan ta ut bagen på når h*n er gammel nok til det, en vogn jeg kan bruke lenge mao.

*Plass-besparende siden den må stå i leiligheten/boden når den ikke er i bruk.

Noen forslag? :)

Fortsetter under...

Bugaboo cameleon uten tvil. Anbefalte den til en venninne som var i samme situasjon som deg og de var kjempefornøyd. Letteste vognen på markedet, stor bag, tar liten plass sammenlagt og et skikkelig håndtak til å bære i. Den har svingbare forhjul, men om vinteren setter man på egne vinterdekk som kjører lett gjennom snøen :) Lykke til.

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

EasyWalker Sky. Vi hadde den og var i samme situasjon når mini var født. Oslo bygård 4. etasje uten heis. Men vi hadde og muligheten til å sette vogna ute i et låst skur da, så trengte ikke ta den med noe særlig inn...

Nå kommer også EasyWalker med en vogn som ligner veldig på Bugaboo. Den heter EasyWalker June. Veier bare 8 kilo eller noe sånt, men har bedre hjul enn Bugaboo. Store svingbare hjul foran, mens Bugaboo sine hjul som er store ikke er svingbare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...