Gå til innhold

Ny oppdatering!! Ser tilbake om dere tar en titt!!! <3

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på gyn på sykehuset og undersøkt småblødningene jeg har hatt siste uka. Jeg er i aller høyeste grad gravid. Alt så normalt ut. Små blødninger mine kom av koniseringen jeg hadde i januar og noen slimhinner som hadde vokst på utsiden av livmorhalsen. Dette hadde ingen ting å si for svangerskapet. Har tatt blodprøver og skal ta nye på onsdag for å måle HCG. Dette blir nervepirrende uker.... Får dere opp noe spesielt vedrørende svangerskapet? Evt kjønn?? F: 24.01.85

Fortsetter under...

Næmmen så gøy vennen, gratulerer! Sa jo at jeg kjente den forventingen, men jeg tok ikke den for å være spiren som kilte meg i magen :-) OG jeg har HELE tiden sagt du vil bli gravid med en gang dere begynner å prøve, så dette var vel prøving det da, selv om det var litt uheldig sådan hehe. Blir moro å se hva som skjer i juni og august for det er gode og fertile måneder for deg, og det er jo mer enn spirer som gror, så dette blir spenennde vennen! :-))

Skjønner ikke hvorfor jeg spør men om du vil kan du jo se om det har klaffet denne mnd, vi klaffet på el iallefall med 3 dager før og dagen før så gutta var der når divaen slapp :-)

Varm klem

Takk for det!! Kommer til å bli et langt og psykisk tøft svangerskap. Er i risikosonen uten tvil. Krysser virkelig alt jeg har og har blitt lovt god oppfølging!!! Når jeg ser på seg så har jeg så inderlig lyst til å si at det klaffer nå, men er usikker. Føler det hadde gått fort om du hadde fått hjelp. Hvorfor ønsker du ikke dette egentlig? Føler egentlig at det eneste som hadde trengtes var litt hormonhjelp som en boost til kroppen. Du ønsker jo dette så sterkt!! ;)

Er kjempeflott at du blir det, og de kommer til å ta deg inn på flere ul for å måle tappen, og hvis den blir for kort senere i svangerskapet så kan de både sy igjen og sette på 'strikk' så ikke fortvil og la frykten ta overhånd for kosen :-)

Jeg får ikke pergo ellerno jeg på grunn av alder, og ivf og sånn blir uansett ikke aktuelt :-) Spurte gynekologen min om jeg kunne få pergo sånn for å støtte el, men hun sa at siden jeg har el hver mnd og helt stabil syklus så trenger jeg ikke å tilføre hormonene i kroppen, kan gjøre ting værre enn bedre for meg, så derfor ingen hjelp sånn :-(

Men så gøy at du har lyst til å si at det klaffet da, ei til som har sagt det, så jeg smiler her jeg sitter bare for at noen for engangsskyld ser noe positivt min vei :-)

Klem

HCG var 140 i dag noe som var veldig bra til å være 4+1. Jeg fikk også beskjed fra overlegen per tlf nå at jeg skal inn å fjerne de slimhinnene på utsiden slik at jeg forhåpentligvis slipper mer blødning! :) Da håper jeg virkelig at det klaffer for dere denne perioden!! Jeg er positiv!!!

Annonse

I går viste HCG 340. Dette var bra stigning. Har fortsatt småblødninger som de prøvde å stoppe på tirsdag. Dette gjorde ting bare værre og i går trodde jeg løpet var kjørt. Roet seg igjen i dag. Får bare krysse fingrene. Skal ha tett oppfølging om det går fint. Ny ul om 2 uker. Kryss fingrene for meg da jenter!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...