Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært hos Cfc og hatt uttak...låg å ventet på at han skulle begynne, og at det skulle være vondt...over på ett par min, kjente knapt noe :0) Så det var positivt overraskende :0) Fikk ut 3 egg som var bra, skulle gjerne hatt ut 4 bra, minst, 2 til frys og 2 til innsett :0) Får krysse fingrene at det er superdupergullegg...og at det blir innsett onsdag med to, og at mint ett blir værende :0)

Vet jo det er individuelt, som alt annet,men hvor mange egg fikk dere ut ? Og hvor mange klarte seg ? :0)... Blir to spennende dager nå til onsdag :0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143928179-hvor-mange-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vært på cfc 4 ganger . 1ivf: 3 egg ut, 2 overlevde og satt tilbake.neg resultat. 2ivf: 3 egg ut, 2 overlevde og satt tilbake, neg resultat. 3 ivf: 5 egg, 3 egg overlevde,2 satt tilbake ,pos test og gutt født 09. 4ivf: 3 egg ut, 1 egg overlevde og satt tilbake, pos test og venter søsken i midten av november:) assisted hatching på begge forsøk som klaffet:)

Heisann Omatt :0) Alt vel her, men veeeldig spent på morgendagen :0) Ringte de i dag, og de sa at så langt delte de seg som de skulle, så er akkurat nå spent med positiv :0) Satser på å sette inn to...ler og gråter litt om hverandre tenker jeg hvis begge to blir værende :0) He,he Traaavelt med en treåring og tvillinger som singel vil jeg tro...men,men...en klarer nå det en må :0) Hadde jo vært fantastisk med tvillinger, men blir superduper glad hvis det kommer bare en også :0) Hurraa...i morgen er jeg forhåpentligvis ruger :0) Har bestilt meg lidevetta akupunktur...det har jeg hørt er bra greier :0)

Masse lykke til Bamby ;0) Tenker på deg vettu :0)

Annonse

Heisann Omatt :0) Alt vel her, men veeeldig spent på morgendagen :0) Ringte de i dag, og de sa at så langt delte de seg som de skulle, så er akkurat nå spent med positiv :0) Satser på å sette inn to...ler og gråter litt om hverandre tenker jeg hvis begge to blir værende :0) He,he Traaavelt med en treåring og tvillinger som singel vil jeg tro...men,men...en klarer nå det en må :0) Hadde jo vært fantastisk med tvillinger, men blir superduper glad hvis det kommer bare en også :0) Hurraa...i morgen er jeg forhåpentligvis ruger :0) Har bestilt meg lidevetta akupunktur...det har jeg hørt er bra greier :0)

Masse lykke til Bamby ;0) Tenker på deg vettu :0)

Da krysser jeg fingrene for deg videre : )

Da ble det satt inn to egg som var veldig bra sa de. Ringte de i dag, og de sa at eggene var delt i fire og seks...har jo ikke peiling på det, men håper jo det går bra :0) Det tredje egget ble ikkebra, så det ble ingen på frys. Så this is it, tror jeg :0)

har hatt 3 ivf forsøk..

1ivf- 5 egg ut, fire befruktet,2 ok egg satt inn. ingen frys,negativ test

2ivf- 4 egg ut,tre befruktet,2 ok egg satt inn,ingen frys,negativ test

3ivf- 3 egg ut, 3 befruktet,1 GULLEGG satt inn,ingen på frys.gutt født nov.2010!:))

så ikke antallet det kom an på ihvertfall;) trenger bare det rette egget;)

Heisann Omatt :0)

Er noe kvalm, og det kjennes ut som om mensen kommer når som helst...pga Lutinusen vil jeg tro. Ellers så er jeg varm, trøtt og håååper jo på at det er symptoner :0) Tør ikke tro eller håpe for mye på noe før jeg eventuelt sitter med en positiv test :0) Har testdag 2. Mai, så håpet er fremdeles der :0)

Hvordan ligger du ann da ?

• 2 uker senere...

Hei Mintursnart?! Hvordan har det gått med deg? Jeg har ikke vært her inne så mye i det siste. Så nå er jeg spent. Har du fått positiv test? (Har ikke lest de nyeste trådene på dette forumet)

Jeg har hatt det travelt på jobb og måtte hoppe over en syklus. Har vært deilig å få en pause fra forsøkstenkingen : )

1IVF: 8 egg ut, 5 befrukta, 3 delte seg bra. Ett satt inn, 2 på frys. Gullegget (gullgutten) er nå snart 2 år. Fryseforsøk: begge eggene tatt opp, bare 1 tålte opptining, neg.test.

2IVF: tatt ut 5 egg i dag. Veldig spent på å høre i morgen hvordan befruktningen har gått. Krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...